Mutsy Nexo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dolce82, 26 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Heeft er iemand ervaring met de Mutsy Nexo?

Ik heb momenteel voor ons jongste zoontje van 16w een Bugaboo Cameleon die we tweedehands gekocht hebben. Ik ben er eigenlijk niet héél blij mee. Daarom was ik me wat aan het oriënteren en viel mijn oog op de Nexo. Ik zag dat je er ook gewoon een maxi cosi kan op zetten en dat vind ik wel een pluspunt. Het zitje lijkt me ook erg comfortabel. Maar graag hoor ik dus wat ervaringen van bezitters van een Nexo :).

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou absoluut heen buggy kopen voor een 4 maanden jong kindje.

De leuning kan NIET helemaal 100% plat, zoals wel gezegd word en doordat de zitting geen duidelijke hoek heeft van zitting naar rugleuning maar wat afgevlakt maakt dat je kindje er heel snel in gaat hangen.

3. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik vond het echt een onding

Kinderen hingen er helemaal onderuit gezakt in en vooral met zo’n kleintje als die jij hebt moet je echt niet zo’n wagen willen

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb em :D
    Maar mijn zoon is al een stuk ouder.
    Ik vind em geweldig, hij loopt heerlijk en mijn zoon zit er goed in.

Een kindje van 4 maanden moet je niet in een buggy zetten.

5. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oh ik zie dat ik niet helemaal duidelijk was, het zou niet voor nu direct zijn maar voor wanneer hij groot genoeg is om niet meer in de draagmand te passen. Maar de meningen zijn verdeeld zie ik.
    Dat hangen wat hier wordt gezegd vond ik ook in de buggy van de Mutsy EVO, zelfs voor een al groter kind, en dat vond ik erg storend. De Bugaboo lijkt me dan idd wel meer een kuipje te vormen waar ze in
    zitten...

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoezo bevalt de bugaboo cameleon niet? (Op de bugaboo kan je de maxicosi ook zetten trouwens met die adapters)

Ken het model en merk niet wat je noemt maar lees in andere reacties dat het om een buggy gaat. Daar zet je in principe niet echt een baby in voor ze 1 jaar zijn. Dit ivm dat de demping ook veel slechter is (minder goed voor nekje en ruggetje) en je ze niet geheel plat kan zetten.

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Misschien kan je hier iets mee...
    Wij hadden een joolz day. Ons zoontje is bijna 18 maanden en zat erg slecht in het zitje van de joolz day.onderuitgezakt en scheef. Mee terug gegaan naar de winkel en we kwamen er niet achter waardoor het kwam. Waarschijnlijk door de ronding van het stoeltje.
    In de prenatal hebben we hem in verschillende kinderwagens gezet: stokke, bugaboo Buffalo, Mutsy igo en EVO (als ik het goed zeg). In beide wagens van de Mutsy ging hij ook helemaal scheef hangen. Dit omdat de rugleuningen vlak zijn. Ze hebben geen steun. We hebben onze joolz goed kunnen verkopen op marktplaats en de bugaboo Buffalo weer gekocht. In de Buffalo en stokke zat hij het best. Zelf vond ik de Buffalo fijner lopen.

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Even wat extra informatie: ik heb hem niet naar ik weet wel dat de nexo tussen een wandelwagen en buggy in zit qua comfort enzo. Hij is klein en flexibel als een buggy, en heeft de luxe van een wandelwagen. Het is dus niet zomaar net als iedere andere simpele buggy.

Deel Deze Pagina