Wie heeft een goede tip voor een app om borstvoeding bij te houden? Oa hoeveelheid (indien gekolfd) en links/rechts en ook nog wat andere dingen zoals gewicht of notities. welke gebruik je en wat vind je daar fijn aan? (voor gebruik op iPhone)
Ik gebruikte een 'appgroep' met mezelf, in Whatsapp dus. Want ik gebruikte het met name om te onthouden of ik links of rechts als laatst gegeven had en hoe laat. Werkte hier prima
Ik gebruik en dun haarelastiekje als armbandje om te onthouden welke borst ik voor het het laatst heb gegeven. Voor het noteren van de groei gebruik ik de groeigids app. Dan kan je ook gelijk de groei lijnen in zien. Moet wil zeggen dat dit niet de WHO curves zijn, maar dezelfde als op het consultatiebureau. Kolf hoeveelheden houd ik niet bij. Gaat bijna altijd gelijk in de vriezer en dan staat het wel op het zakje in de vriezer.
Is baby tracker dan de onderste of de bovenste? (Zie foto) @xxmoixx @S2909 en herinner me nu dat de kraam het volgens mij had over medela app. Iemand die daar ervaring mee heeft? Zo’n elastiekje is wel een goede, maar ik ben ook nogal van ‘meten is weten’ en zaken ‘liggen’ Dus werk ook graag met een app. heb vorige zwangerschap ook zelf een weegschaal gekocht. Lekker vaak wegen, haha (Volgens mij niet iedere dag, maar kon het goed volgen zo)