Mutsy of toch Joolz

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dorien87, Aug 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

Oct 31, 2012
    707
    93
    28
    Female
    Leerkracht
    Retie
    Denken jullie dat tijdens de mama mazzeldagen van Prenatal er eventueel korting zou zijn op beide wagens?
    En wanneer zouden deze precies zijn? Ik geloof dat ze maar een weekje duren, toch?

2. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

Apr 28, 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Ik lees mee :D zit in hetzelfde dilemma.

3. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

Jul 13, 2014
    184
    0
    16
    Ik lees net waarschijnlijk 23 tot en met 28 september. Maar dit staat nog niet vast.

4. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

Jul 13, 2014
    184
    0
    16
    Deze vond ik ook nog, zeker de moeite waard

De kortingen tijdens de Mama Mazzeldagen zijn verdeeld over verschillende productgroepen, in 10%, 20% en 40%. Onderaan de pagina vind je de kortingspercentages per productgroep. De hoogste kortingen (tot 40%) wordengegeven op de meest kostbare items. Namelijk op heel veel kinderwagens, buggy's en autostoelen. Wel zo handig om te weten wanneer je nog niet bent voorzien van één van deze items. Met kortingen tot 40% kun je tijdens de Prénatal Mama mazzeldagen in veel gevallen honderden euro's besparen. Lichtelijk overdreven? Mooi niet. Bekijk maar eens het voordeel dat op verschillende kinderwagens onstaat door de Mama Mazzeldagen kortingen te hanteren. Hieronder vind je een aantal voorbeelden van het voordeel ten opzichte van de adviesprijs bij enkele kinderwagens:
    Maxi-Cosi Mura 4 Compleet - voordeel € 359,-
    Bugaboo Cameleon Compleet - voordeel € 140,-
    Mutsy Igo Brown Compleet - voordeel € 200,-
    Quinny Buzz 3 Red Revolution Compleet - voordeel € 275,-
    Stokke XPlory Compleet - voordeel € 488,-

5. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

Feb 14, 2014
    387
    0
    16
    Ik zou met beide een paar rondjes lopen in de winkel dan merk je wel wat je fijner vind en of je het verschil de moeite waard vind.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Joolz Day, wandelde (vond ik) soepeler dan de Musy's, voelt als wagen degelijker en ik vind hem er super uit zien. Wandelde ook lichter dan de Jools Geo (uit te breiden naar duo), die had grotere draaicirkel en voelde zwaarder qua gewicht, anders had ik die gekozen. Hopelijk kan ik hem dit weekend ophalen

Share This Page