Dag dames, Hebben jullie ervaring met het online bestellen van luiers? Ik heb gezien dat op www.luierservice.nl en www.kidcare.nl luiers besteld kunnen worden, ook voor de allerkleinsten. Ik wil dit denk ik in de toekomst wel gaan doen, dat scheelt weer een hoop gesleep en je hoeft geen verzendkosten te betalen. Ik vraag me alleen af wat jullie ervaringen hiermee zijn en dan ook met name met de Moltex-luiers die ze bij luierservice.nl gebruiken. Groetjes, Kim
Ik lees met je mee, al koop ik nu ook niet wekelijks luiers, maar 1 keer in de zoveel tijd wanneer er een goeie aanbieding is, koop ik meteen een stuk of 10 dozen Is ook een idee, mocht deze luierservice niet bevallen. Je weet snel genoeg hoe lang je kindje nog in 1 maat past. Misschien heel in het begin, de eerste weken ga je snel van maat 1 naar 2, maar daarna zitten ze vaak maanden achtereen in dezelfde maat. Ik zie zelfs hier mijn kleinste met zijn broertje over een aantal maanden in dezelfde maat passen De oudste alleen snachts nog en hij is zo slank, de jongste wat dikker en groter gebouwd
Ja, ik ben dus bang dat ik nog niet zo goed weet hoe alles werkt ('t is mijn eerste) en dat ik dan met een lading luiers in 1 maat zit, en ik alweer moet overstappen naar de volgende maat. Ik ben ook wel iemand van de aanbiedingen en dan ook groot inslaan, maar het voordeel van de luierservice is dat je het gratis thuisbezorgd wordt, en je dus niet hoeft te slepen, en dat als je kindje wel uit de luier gegroeid is, je gewoon de pakken kunt omruilen (mits ze wel ongeopend zijn). Ik vraag me alleen af of die Moltex-luiers goed bevallen. Ze zijn wel hypoallergeen en milieuvriendelijk, en van A-kwaliteit, ik ken ze zelf alleen niet...
Ik ken die moltex luiers ook niet, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Kijk, die eerste maat luiers is inderdaad tot ongeveer 5 kilo ofzo. Dus daar kan je sowieso wel even mee uit de voeten, in ieder geval de eerste week/2, afhankelijk natuurlijk van hoe groot je kindje is. Mijn jongste weegt nu ongeveer 5,5 kilo, hij is 3 maanden. Ik heb flink pampers ingeslagen maat 3, die is van 4 tot 9 kilo (dacht ik). Nu dus nog aan de ruime kant, maar niks lekt door en hij kan er in groeien. Het is echt alleen die eerste weken dat je snel van maat 1 naar 2 gaat, daarna van 2 naar 3 en daar (tenminste bij die van pampers) blijvens ze wel een tijdje in. Maar goed, dat neemt niet weg dat zo'n service aan huis inderdaad erg handig is! Of het uiteindelijk ook goedkoper is? Ik vraag het me af, ik gebruik pampers en kruidvat. Soms heeft pampers zulke giga aanbiedingen dat ze zelfs goedkoper zijn dan de kruidvat luiers. Ben over alle twee heel tevreden. Maar neemt niet weg dat ik ook benieuwd ben naar meningen van mensen die van deze luierservice gebruik maken, dus kom maar op!
ik gebruik altijd pampers(in de aanbieding) en ik heb vd week nog maat 2 geruild voor maat 3(kruidvat zonder bon) dus als je groot inslaat kun je ook gewoon ruilen hoor superhandig! maar die luiers van moltex zaten bij mijn in mn kraampakket(van de verzekering) en ik vond ze ook harstikke goed
was dat bij het kraampakket van vgz? als dat zo is, herrinner ik me nu ineens, heb ik geloof ik ook zo'n proefverpakking gebruikt, weet alleen niet meer hoe ze zaten
Ik weet inderdaad van een collega van mij, dat veel zorgverzekeraars de luierservice ook bieden en ook deze luiers gebruiken. Die van haar toevallig niet, anders had ik de vraag wel aan haar gesteld
als je de aanbiedingen in de gaten houdt dan scheelt het wel veel hoor.. Weegt voor mij het thuisbezorgen niet tegen op (zou ze nog eerder bij albert bestellen als ze daar in de aanbiedingzijn )
ja dat was inderdaad bij het vgz pakket en het waren er ook maar 3 ofzo maar ze zaten hier wel goed grt
de moltex luiers ehb ik een keer gehad vond het hele slechte luiers ,kwa pasvorm en het absorbtievermogen
Oh... dat valt me wel tegen dan! Op de website staat dat de Moltex-luiers A-kwaliteit luiers zijn, hypo-allergeen en milieuvriendelijk. Dus op mij kwam het wel goed over. Jammer dat jij er niet tevreden over bent. Ik was er wel al een heel klein beetje bang voor, vandaar ook dit topic. Dank voor je reactie!
Bij Fenna op de creche hebben ze moltex luiers. Je kunt ze niet vergelijken met pampers, maar ze zijn prima hoor! Maar om eerlijk te zijn zou ik ze eerder vergelijken met de aldi luiers.
Het gaat mij er meer om dat je voor redelijk weinig geld veel luiers hebt, waarvan zij zeggen dat ze A-kwaliteit zijn, en die nog thuisbezorgd worden ook. Zo hoef je niet steeds allerlei aanbiedingen bij verschillende supermarkten en drogisterijen in de gaten te houden. Dus mij leek het wel handig, maar als ik het zo hoor dan denk ik dat ik toch maar voor de luiers bij www.kidcare.nl ga, want daar hebben ze wel merkluiers (Huggies). Iemand ervaringen goede met de Huggies-luiers?
En de aldi luiers zijn nog veel voordeliger ook. Zag pas nog ergens een lijst met prijzen per luier en die van de Aldi zaten net onder de 12 cent. De moltex komen voor pasgeborenen op ruim 15 cent. Het beste is om overal de aanbiedingen in de gaten te houden en dan even groot inslaan. Zelf zijn we erg te spreken over de luiers van het Kruidvat, die gebruiken ze bij ons op het KDV ook. Wij hebben voor overdag Kruidvatluiers en voor de nacht Pampers. Alleen bij extreme luieruitslag gebruiken we de hele dag door Pampers.
Hier een tevreden Huggies gebruiker! Ze zitten bij Simon een heel stuk beter dan elk ander merk luier. Ik heb voor ons meisje een aantal pakken Huggies gekocht, maar ook wat Pampers, we merken vanzelf welke het beste zitten.