hee meiden! mn beste vriendin is 14 febr. uitgeteld van haar 2e zoontje. nu wil ik graag een luiertaart maken. maar weet niet wat ik erin moet doen. Kleding heeft ze nog zoveel van J. iemand tips? Liefs x
knuffeldoekje speentje babyolie/wasgel oid knuffel erboven op (een konijn, is het teken van de chinese dierenriem van 2011)
luiers ? nee grapje ik heb laatst een luiertaart gemaakt met paracetamol zetpilletjes 120 mg neusspray zoutoplossing en neuspompje ze zijn lang houdbaar,kost geen drol en dat is echt iets wat je net niet in huis hebt als je het nodig hebt de ontvanger was heel enthousiast spinnekop
-klein badboekje. -eerste tandenborstel. -badeendje. -knuffel bovenop -stofboekjes(kikker buiten en binnen zijn erg leuk) -bijtring -spenenkoordje - miniflesjes verzorgingsproducten zomaar even een paar dingetjes die ik leuk/handig zou vinden.
- Leren slofjes bijv. van babypaws (jack rap geloof ik zijn voor jongens) (weet niet wat je budget is, is wel duurder maar zijn erg scheetig). - Een leesboekje is ook altijd leuk. - Hanger van vilt met naam erop - Niet zo leuk maar wordt ook altijd goed ontvangen; een cadeaubon. - Muziekdoosje voor op slaapkamer (maar hebben ze wellicht zelf al gekocht), bijv met dansende figuurtjes (ik heb die van BamBam met eendjes, erg leuk vind ik zelf). - Zilveren bijtring/ rammelaar (eventueel met naam erin graveren) Leuk dat je een luiertaart maakt. Heb ik ook wel eens gedaan en alleen de taart al staat als een leuk cadeau. Ik ga er binnenkort ook weer 2 maken; voor mijn beste vrienden en voor mijn zus. Voor hun beide 1e kindje dus qua cadeautjes iets makkelijker
pak je wel een grotere maat? hier heeft de taart met luiers mt 3 behoorlijk lang gestaan, maar kreeg ook een taart met mt 2 en die kreeg ik al aan de late kant, waardoor ik nu nog luiers maat 2 heb liggen maar er niets mee kan hihi