Ik zie weleens van die kids op festivalletjes rondlopen met koptelefoons. Ter bescherming van hun gehoor. Ik ben zelf ook op zoek naar zo'n koptelefoon, weet iemand waar ik hem kan kopen? Ik zou het wel heel handig vinden aangezien ik graag samen met mijn vriend lokale festivalletjes afstruin en zelf in een band zit. Kan dochterlief mama in de toekomst ook eens komen bewonderen
Ik zou zeggen stap op de ouders af bij de eerste beste festival en vraag het na. Anders misschien het audiologisch centrum om raad vragen. Ik vind het trouwens wel heel goed van je dat je denkt aan het gehoor van je kleintje. Ik heb zelf een zoontje van 8jr met een gehoor probleem. Suc6 ! {|=
Mijn man werkt bij beter horen en die zegt dat je ook van die speciaale dopjes kan halen die koste niet zo duur plus minus 15 euro of je moet profesionele op maat gemaakt willen maar die zijn erg duur plus minus 100 euro. en op mt gemaakt is voor een kindje ook niet aan te raden omdat de oren groei al doen die van ons dat ook nog