Mutsy Slider ervaringen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dot, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Eerst was ik overtuigd van de Maxi cura, maar kon mijn favoriete kleur maar niet kiezen. Toen ben ik bij Babyplanet in het echt gaan kijken en zag daar geljk een hele mooie andere, in mijn kleur; appelgroen. (smaken verschillen, ha ha!)
    Nu ben ik helemaal verliefd op de Mutsy Slider. Ik heb hem ook al besteld en hij komt vandaag of morgen. :p
    Op de site "kieskeurig" stond wel maar 1 reactie die nogal negatief was.
    Ik ben wel nieuwsgierig geworden.
    Zijn er hier mensen die ervaring met deze wagen hebben?
    Wat voor punt zou je dan geven?

2. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    Goeie vraag!
    Ik ben ook benieuwd.. hoewel ik hem ook al gekocht heb en hem zelfs al in huis heb staan..

Helaas was er al iets kapot aan ons exemplaar. De duwstang blokkeert niet aan een kant waardoor de stang dus tijdens het duwen scheef wordt (je kunt hem induwen). Ik heb natuurlijk meteen de winkel gebeld (BabyDump) waar de wagen gekocht is en als het goed is wordt er binnen 3 wkn een nieuwe stang geleverd en kan de wagen weer gemaakt worden.

Als dit netjes opgelost wordt dan blijf ik erg tevreden.. De wagen ziet er mooi uit (ik heb de cyan blue versie) en hij is makkelijk in gebruik! Hij is niet zo heel licht, maar klapt wel makkelijk in en je kunt de bak of wandelwagenzit er heel makkelijk op en af halen...

Ben benieuwd hoe hij bevalt als ons kindje erin ligt haha.. maar dat is nog 99 dagen afwachten (ongeveer)

3. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ah leuk je hebt hem al! Wel jammer dat de stang al stuk is, maar daar wordt aan gewerkt...

Zit er ook een bijpassend dekentje ofzo bij? En die tas onderop zit die er ook standaard bij?

4. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    De tas zit er standaard bij. Er zit een dekbed/ dekenhoes bij en een sloopje voor het hoofdeind. Dat is eerlijk gezegd allebei niet super, ga er zelf nog een wieglakentje/ dekentje en een wieghoeslaken bij kopen...

Je kunt eventueel ook een deken in de hoes doen, maar is niet echt geweldig..

5. deefdeef

deefdeef Lid

Sep 12, 2008
    27
    0
    0
    wij hebben m sinds afgelopen zaterdag ook in huis. Zover ik kan zien is alles in goede staat.
    Heb er alleen nog mee in huis rondgereden, dus kan helaas nog niet veel ervaring hier delen, wel is de wagen makkelijk in elkaar te zetten. En wisselen tussen reiswieg en buggyzit is heel eenvoudig. Je maakt eerst 3 ritsen los bij de wieg en vervolgens weer 3 ritsen vast bij de buggy en klaar!

Wij twijfelden eerst ook tussen die groene of de bruine, maar hebben uiteindelijk de bruine kleur gekozen.

6. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik heb ook een bruine besteld! Bij mij zat er geen dekbedje bij, maar toen ik dat zei tegen Babydump kreeg ik er gelijk 1 mee...........
    Verder is de wagen super (in huis) nog 8 wkn en dan weten we of ie ook super is voor de baby :).

Ik was alleen vergeten de parasol te bestellen, dus die komt nu over 4 weken en de adapters heb ik afgelopen weekend gekocht zodat ik ook de maxi cosi er op kan zetten.

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Nog even over die reactie op kieskeurig.nl, die gaat erover dat ze een mutsy heeft (al 4jr) waar ze niet tevreden over is.
    De Slider is sowieso een nieuw model, dus daar gaat het niet over.

8. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Volgens mij niet hoor, maar het is ook maar een erg korte reactie ;)
    Kijk maar; http://www.kieskeurig.nl/kinderwagen/mu ... ws/222678/

Als de wagen goed bevalt schrijf ik een positiever review op kieskeurig. :D

9. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    woops, had het cijfer vier met de 1,5 jaar omgewisseld.
    Hoe dan ook, de Mutsy Slider is dit jaar pas uitgekomen volgens mij...........en er wordt geschreven 'we hebben een Mutsy' niet het model........

Hoe dan ook, ik heb vertrouwen in mijn wagen :D

10. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Inderdaad er staat; "we hebben anderhalf jaar een Mutsy".
    Dan kan het geen Slider zijn.

11. deefdeef

deefdeef Lid

Sep 12, 2008
    27
    0
    0
    heb meteen op kieskeurig gereageerd op die review en gevraagd welk model hij werkelijk heeft. Heb m gewezen op het feit dat de Slider pas dit jaar is geintroduceerd en ook gevraagd of hij zijn cijfers toe kan lichten.

Het duurt alleen maximaal 2 dagen voordat je reactie door Kieskeurig wordt geplaatst (als hij uberhaupt al geplaatst gaat worden).

12. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0

:) Je hebt er gelijk werk van gemaakt!

Ik heb 'em net binnen en ben nog aan het neuzen in de dozen :D
    Mmm zal ik wachten op mijn vriend vanavond of zelf al eens beginnen te klussen.....

Vinden jullie het "matrasje" ook wat aan de harde kant?
    Verder super mooi ding, voor zover ik kan zien!

13. deefdeef

deefdeef Lid

Sep 12, 2008
    27
    0
    0
    Als ik jou was zou ik het wel weten. :D
    Ik zou m meteen in elkaar willen zetten en niet kunnen wachten.

Het is verder ook niet erg ingewikkeld om m in elkaar te zetten. Je hoeft alleen de wielen er op te klikken en dan (als je het zitgedeelte erop laat) ergens een stang voor de voetensteun vast te klikken en een ritsje om die stang heen dicht ritsen.

Mocht je er zelf aan beginnen dan veel knutsel plezier. :D

14. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    DeefDeef, wat goed dat je even hebt gereageerd op kieskeurig.nl, en dot, ik had 'm zo in elkaar, erg simpel. Zit er bij jou wel een dekbedje bij? Bij mij waren ze die dus vergeten op de een of andere manier.

Oja, en het matrasje vind ik heel erg hard.......

15. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ik vind het matrasje ook net een plank :)

Het is gelukt! :p
    Voor geinteresseerden; zie album ;)

16. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben hoor, maar zit er bij jou een dekbedje bij? EN heb jij de parasol, zoja, kan je daar ff een foto van plaatsen :), ik heb 'm besteld maar geen flauw idee hoe die er uit ziet :D

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik vind dit ook een geweldige wagen..

Waar hebben jullie em gekocht en als ik vragen mag wat er voor betaald!
    Als ik nl op babypark kijk, moet ik de onderdelen los bestellen..

Groetjes Danielle

18. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Er zit alleen een dekbedHoesje bij, lichtgrijs. Stelt niet veel voor. En een half hoesje voor het hoofdeind van de matras. Helaas geen parasol.

19. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    Ik heb de wagen bij babydump gekocht. De mijne was al meteen kapot, maar heb zojuist bericht gekregen dat we helemaal een nieuw onderstel krijgen. Netjes geregeld toch...

Volgensmij is het zo dat je altijd het onderstel (wielen+buggyzitje) en de wandelwagenbak los moet bestellen. Bij het onderstel is de tas inbegrepen. De zitzak/ papraplu/ regenhoes e.d. moet je ook allemaal los bestellen bij elke winkel. Dat werkt zo bij elke wandelwagen volgensmij...

veel winkels hebben een laagste prijs garantie dus uiteindelijk betaal je overal hetzelfde (optelsom onderstel + wandelwagenbak= rond de 620 euro?)

20. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    Er zit idd alleen een dekbedhoesje bij.. stelt niet veel voor...
    ik ga er een wieglakentje en dekentje of een Lodger bij kopen...

Share This Page