Mutsy Slider ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb hem ook via babypark.nl. Maar losse onderdelen?
    Ah je bedoeld denk ik; dat je de reiswieg los moet bestelen en de voetenzak.
    Maar dat is zo gedaan hoor, even aanklikken.
    Bij de Babyplanet winkel was de Slider 609 euro voor de reiswieg en de wagen incl. buggy + een levertijd van 8 tot 10 wkn..... Terwijl ik al 29 wkn zwanger ben. Schrok me rot!
    Bij Babypark.nl was ik voor de wagen incl. buggy, reiswieg EN voetenzak + verzendkosten 574 euro kwijt!
    Het scheelt enorm. Trouwens vrijdagochtend besteld en dinsdags (vandaag) in huis.
    Voor vragen kun je ook altijd met hun chatten bijv. over de levertijd van een bepaalde kleur.
    Succes
    Ik kan het echt aanraden. :D

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

bedankt ik bedoelde idd dat je de kinderwagenbak e.d. los moet bestellen. ja op een lange levertijd zit ook ik niet meer te wachten :( ben al aan de late kant haha

We hebben de meubels ook bij babypark gekocht, zijn er erg tevreden over

groetjes Danielle

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb geen slider, maar een 4-rider en daar zitten de kleine wielen vooraan. Volgens mij moet je de duwstang nog even omklikken en de bak er andersom op zetten. Dit ziet er een beetje raar uit (sorry).

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Je hebt gelijk, de kleine wielen moeten aan de voorkant!

Voor degenen die de wagen bij BabyDump hebben gekocht, ik ging er heen en zei dat er geen dekbedje bij zat.........toen gaven ze die gelijk gratis mee :).
    Ik heb geloof ik 599 voor onderstel(+wandelwagen), reiswieg en voetenzak betaald.

Parasol heb ik nu dus los besteld en de regenhoezen had ik gelijk met de wagen besteld.

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0

:oops: :) Ha ha, bedankt!
    Nu is ie wel goed!

Alleen twijfel ik nog over hoe die tas zit...

6. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Zo is ie idd. net wat mooier dot! :D

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Toen jullie nog wat aan dat harde matrasje?
    En wat voor hoeslakentje voor om het matrasje?

8. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik denk dat ik niets met dat matrasje doe, gewoon zo laat.
    En ik had tips gelezen dat je een waskussenhoes goed als hoeslaken kunt gebruiken in de reiswieg, dus dat ga ik proberen!

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Waskussenhoes? Ik ben niet zo heel helder.
    Je bedoeld een kussensloop?

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Waskussenhoes is zo`n badstof hoes die je om een aankleedkussen doet.

Groetjess..

11. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Zwanger he, bij mij valt het kwartje tegenwoordig ook erg laat.
    Maar wat Dani al zei, het is de badstof hoes die om je aankleedkussen zit.

12. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik kende de term 'waskussen' nog niet, maar wel aankleedkussen.
    Limburgs he ;)
    Ik denk dat ik zelf wat ga naaien van een mooi bijpassend stofje...

13. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

de buggyinzet zet je niet vast met een kliksysteem hè?
    Ik vind die inzet van de slider echt vele malen beter dan de oude zitjes zeg maar bijv die van de 4 rider. Nu vroeg ik me af of t zitje van de slider op 4 rider past maar dat zal wel niet hè?
    Ik kan t op alle fotos eigenlijk niet goed zien

14. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Poeh, weet ik ook niet zo.
    Mail eens naar babypark...
    Succes!

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

heb idd even geinformeerd bij mutsy maar helaas!

16. Teddy24

Teddy24 Lid

7 jun 2008
    25
    0
    0
    Wij hebben de slider ook al een paar weekjes in huis (bruin). Zo'n beetje alle accessoires die je er bij kunt kopen zijn aangeschaft :D . Parasol, voetenzak, verzorgingstas, regenhoezen voor zowel de reiswieg als de wandelwageninzet en de adapter voor de maxi cosi. Alleen geen klamboe, want weet niet of we die echt nodig hebben. Gezien de tijd van het jaar waarin de kleine geboren wordt, vond ik de regenhoezen wel handig.
    Hoewel de kleine er dan nog niet in ligt, loop ik er wel regelmatig door huis :oops: . Ik vind hem echt helemaal super! We waren er gelijk al verliefd op en nu we em eenmaal hebben ben ik echt helemaal happy!
    Afgelopen week heb ik voor het eerst geprobeerd om de adapter van de maxi cosi er op te zetten en de maxi, om te zien hoeveel werk dat is. Daar was ik namelijk wel een beetje bang voor, maar die zorgen zijn voor niks geweest. Echt... degene die dit heeft uitgevonden verdient een pluim! Ik verbaas me nog steeds over alle snufjes. Die tas onderin ook... dat er zo'n extra rits in zit, zodat je hem een stuk dieper kunt maken! Echt van die kleine details waar over na is gedacht. En het feit dat je hem zo compact in kunt pakken vind ik persoonlijk ook ideaal! Als we hem in de auto doen hebben we nog genoeg ruimte voor tenminste 2 grote shoppers met boodschappen.

En dan moet ik babypark ook gelijk even een compliment geven: We wilden de wagen proberen in de auto te passen toen we in kesteren aan het shoppen waren, en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. En dat terwijl het regende. Hup... wagen mee naar buiten, klikkerdieklak en zo in de achterbak. Ook hoe alle spullen bij ons thuis zijn afgeleverd is zeker een compliment waard. De heren hebben alles netjes in de woonkamer gezet en toen we vroegen of ze 2 kasten naar boven wilden bregen deden ze daar ook niet moeilijk over, terwijl dit niet tot de service hoort. En keurig netjes klompen uit bij het binnenkomen en weer aan bij het naar buitengaan! Terwijl dat niet eens echt nodig was, want ons huis is op dit moment net een bouwval, maar das weer een ander verhaal.
    Door het grote aantal spullen wat we hadden besteld, hadden we ook nog mooi de stafelkorting van 15% te pakken en dat scheelt toch behoorlijk op zo'n wagen van zo'n 700 euries (met alle poespas erop en eran).
    Voor mij dus een dikke 10!

17. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Bedankt voor de tip van de tas, had ik nog niet gezien :oops:
    Heb je nog meer ontdekkingen die ik misschien ook niet heb ontdekt? :)

18. Madelieff

Madelieff Lid

3 nov 2008
    37
    0
    0
    ik heb 'm ook, geloof dat ik het eerste exemplaar gekocht heb! We lopen er nu al ruim zeven weken mee rond en hij bevalt super. Het is zo fijn dat de bak lekker hoog is (i.t.t. de bugaboo). In de auto viel wel wat tegen, maar ja.
    De duwstang wilde bij ons ook niet vastklikken nadat hij een tijdje stil had gestaan. We wilden al naar Kesteren teruggaan, maar na een paar dagen gebruik deed hij het opeens wel, dus ik zou aanraden aan degene die er mee terugmoet: even vaak gebruiken en het probleem is waarschijnlijk opgelost.
    Het matrasje is inderdaad hard. Onze kleine slaapt er ook in 's nachts bij ons op de kamer, ik heb nog geen klachten van hem gehoord, blijkbaar hebben ze niet zo'n zacht matrasje nodig. Ik heb er wel een dikke molton omheen geslagen en trouwens gewoon een hoeslaken voor een wiegje, gaat prima. Wiegdekentje dubbelgeslagen, lekker warm en leuk lakentje van prenatal en klaar is kees!

19. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Ik heb m sinds zaterdag ook thuis staan en ben er ook helemaal happy mee! Ik heb hem nog niet "echt" gebruikt, maar we hebben ff zitten klungelen met de wagen. Alles gaat heel makkelijk los en weer vast enz..

Ben trouwens ook blij dat er nu wat reacties te vinden zijn over deze wagen, want we hebben m in juli ofzo besteld, maar konden er zo weinig reacties over vinden..

20. Teddy24

Teddy24 Lid

7 jun 2008
    25
    0
    0
    Hey Dot

:) hahaha, ik denk dat dat wel het meest aparte snufje is hihi! Maar wie weet. Ik sta er bijna iedere dag wel even een paar seconden achter ( :oops: Tja... ik kijk er nou eenmaal zo naar uit om er straks vol trots achter te kunnen lopen als die kleine er in ligt) dus wie weet kom ik nog wel een keer een of andere supersonische techniek tegen :) :) :)

Deel Deze Pagina