Te koop aangeboden: Groene Mutsy Slider, gekocht in 2009. Compleet met kinderwagenbak en wandelwageninzet. Komt uit een huisdier- en rookvrij huis. Inclusief de bijpassende accessoires: verzorgingstas beddengoedsetje voetenzak voor wandelwagen regenhoes voor wandelwagen De wagen ziet er nog keurig uit, vraagprijs is 450 euro voor het totaalpakket. Foto's volgen nog!
Hoi! Ik zie net je "advertentie" hier. Maar ik vroeg me af of 450 een vaste prijs is? Nieuw is deze wagen (en dan krijg je er een autostoel en verzorgingstas bij) namelijk maar 560. Dus dan vind ik je vraagprijs wel heel erg hoog..
Wij hebben er destijds 750 euro voor betaald en als ik nu kijk bij Babypark in Kesteren (waar wij hem ook gekocht hebben), dan zou je voor dit totaalpakket 700 euro kwijt zijn. 450 euro is misschien aan de hoge kant, maar ik zou er toch wel graag 375-400 voor willen hebben, dat lijkt me ook wel redelijk.
Hoi, Vriend vindt de kleur niet mooi en ik vind 375 ook nog veel te veel voor een tweedehands wagen van een aantal jaar oud. Bij babypark is deze wagen (de hele set, dus wandelwagen en reiswieg enzovoort) trouwens 549,50, model 2011 en dan krijg je er gratis de reistas en een maxicosi cabriofix bij. Wij kijken dus even verder. Succes met het verkopen!
Okee, succes en veel plezier met het aanschaffen van de kinderwagen! Zal trouwens nog even kijken op babypark dan, gisteren kwam ik echt op 700 totaal uit (wel met alle accessoires erbij). Anders toch maar even de prijs aanpassen.
klopt hij is nu ook 550 en word elders ook vaak goedkoop aan geboden maar de prijs vind best redelijk vooral als ze hem voor 750 heeft aangeschaft
Even een nieuwe foto waarop de complete wagen wat beter te zien is. Nog even over de prijs: je kunt hem nu inderdaad voor 550 kopen en krijgt daar dan een verzorgingstas bij, dit is echter niet de bijpassende mutsy tas (nieuwprijs 70 euro). Daarbij komen dan nog de voetenzak (nieuwprijs 49 euro) en regenhoes (nieuwprijs 20 euro). Dus dan zou je in totaal alsnog uitkomen op 690 euro. Ik heb onze wagen nog eens goed bekeken, hij heeft uiteraard wel wat gebruikssporen maar we zijn er altijd zuinig op geweest en hij ziet er echt nog netjes uit. Dus doe een bod en misschien is hij van jou!
Hoi Juul We hebben hier wel interesse. Slecht 1 vraag, weet jij hoe deze wagen zich houdt met bos/strand wandelingen? Graven die wielen zich dan in of gaat dat best?
door het bos en strand is hij heel fijn ik heb hem ook in het paars en ben echt heel tevrede hij rijd super lekker en je kan de stang ook verschillende kanten uit zetten zo makkelijk en hele fijne wagen een echte aanrader en dit is zeker geen miskoop
Door het bos rijdt hij prima, alhoewel we er nog nooit echt kris kras door het bos mee hebben gelopen, alleen op de wandelpaden en daar is het toch vaak hard zand. Op het strand weet ik niet, daar hebben we een bolderkar voor Je kunt eventueel ook de duwstang omzetten of het zitje omdraaien zodat je de grote wielen aan de voorkant hebt.