hallo dames, even een vraagje namens mijn vriendin: de mutsy slider kan die ook ingeklapt worden zonder dat je het in 2en moet doen? dus het fraime in zijn geheel. is dit mogelijk? hoop dat iemand mijn kan helpen!!
Wij hebben een mutsy 4 rider. Bij deze kan je gewoon de stang naar beneden klappen. Als ie in de auto moet straks kun je de wielen eraf halen en dan wil het prima. maar hoe zit dat bij jou dan??? moet je het frame uit elkaar halen???
De stang blijft altijd aan de reiswieg of de wandelwagen zitten en komt daardoor los van het onderstel. Het onderstel klap je dan weer verder in met die hendeltjes. Je hebt dus altijd 2 delen. Is expres gvedaan om hem zo klein mogelijk te krijgen met invouwen omdat dit bij de 4rider niet het geval is en die vrij lang blijft ingeklapt.
Nee, dat is niet waar. Met de reiswieg erop klopt het dat je altijd 2 delen hebt, maar met de wandelwagen kan je alles in 1 inklappen. Om alles in 1 in te klappen moet je de duwstang rechtopzetten, dan de 2 hendeltjes in drukken en het onderstel inklappen. Daarna de metalen hendel open en de knop indrukken, en de wandelwagen plat duwen. als je het in 2 delen doet kan je ook de wandelwagen helemaal plat maken, door (nadat je het van het onderstel hebt afgehaald) die dingen aan het handvat te draaien en dan plat zetten. Hoe dan ook, ik heb altijd de wagen in mijn uppie ingeklapt op alle manieren . Als het niet lukt, stuur me dan nog maar een berichtje.
Ow, nog een kleine aanvulling. De reiswieg kan je ook losmaken van het handvat. In het midden van de reiswieg (onderop) zitten 4 knopjes, als je die allen indrukt kan de reiswieg van het frame af. Je kan het dan allemaal wat compacter in de auto doen. Je kan (als de reiswieg eraf is) bijv. ook de adaptors voor de maxicosi op het frame klikken.
maar kun je dan de adaptors wel op het frame laten zitten en dan later weer de maxicosi er op klikken of moet ik dan telkens de adaptors er af halen? want dta heb ik ook ergen gelezen dat dat dus niet kan?!
Die adaptors kan je op het frame laten zitten, maar niet als je de reiswieg erop wilt zetten. Ze kunnen er dus opzitten als er verder niets op gaat, of als de maxi cosi erop gaat. En daarnaast, die adaptors klik je er zo op en af, ik vond het ideale dingen.
En de adapters aan je Maxicosi laten zitten? Dat deed ik ook altijd. Heb wel een mutsy, maar geen slider. Heb de 4rider single spoke