De titel zegt het al. Wat zit er op dit moment allemaal in de gratis zwangerschapsdoos van Felicitas die je bij Etos af kunt halen? Wil even weten of het de moeite is om hem aan te vragen, aangezien je na de bevalling een medwerkster van Felicitas met verkooppraatjes aan de deur krijgt als je hem aangevraagd hebt. Als de inhoud dan de moeite is heb ik die verkooppraatjes er wel voor over, maar anders hoeft het van mij niet zo nodig. Tijdens mijn 1e zwangerschap, zaten er Zwitsal doekjes, 2 Pampers, fopspeen en proefmonsters in. Dit vond ik de moeite op zich wel waard, maar misschien is de inhoud nu wel aangepast?
ik zal hem gewoon aanvragen. zitten wel leuke dingen in, en als het goed is komt er na je bevalling niemand meer van felicitas heb ik begrepen. ze hebben mij vorige week gebeld of ze mij de bon mochten toesturen.
Ik heb hem vorige week gehaald. Even uit mijn hoofd: - Een flesje - Een speentje - Sportdrankje - 2 luiers - Spenendoekje - Een knuffeltje - Tijdschriften - Probeertube zinkzalf van zwitsal - En natuurlijk wat reclamefolders.
Ik vond het een leuke doos. Volgens mij is het lijstje van Moonchild aardig compleet. Er zaten bij mij ook nog een drietal tijdschriften in (ouders van nu, nog zo soort blad en de knippie). Het waren wel oude nummers, maar ik vind toch erg leuk om andere ervaringen van vrouwen te lezen.
Ik dacht laatst hier op het forum gelezen te hebben dat Felicitas zou stoppen met deze dozen bij de kruitvat en Etos? Las toen dat iedereen nog snel zijn doos ging ophalen.
In 2007 en 2008 kwamen ze nog gewoon bij je aan de deur als je de doos bij Etos had opgehaald... (de zwangerendoos haalde je op en de babydoos brachten ze thuis.. met alle verkooppraatjes)... maar weet niet of ze dat veranderd hebben ondertussen... ga het wel zien.. heb zelf afgelopen week de doos opgehaald.
kruidvat is idd gestopt met de dozen Etos gaat geloof ik gewoon door, daar kwam voorheen idd iemand langs. Dat is gelukkig niet meer, dus die heb ik ook weer lekker aangevraagd
Etos laat Felicitas naar je bellen voor wat info omtrent je baby en stuurt dan de doos gewoon naar je op! Ze vragen alleen nog of je lid wil worden van bepaalde tijdschriften en bijv. nog wil boeken met korting bij Center Parcs e.d.
Dit zat er bij mij in Vond het een erg leuke doos, leuker dan die van de Prénatal.. want die was over de datum
en sinds waneer is dat? mijn dochtertje is nu 8 maanden en ik heb een paar weken na de geboorte wel namelijk zo iemand hier over de vloer gehad... maar ook weer zo de deur gewezen
hoi ik heb hem gisteren gehaald , maar ik mis bij jou de billendoekjes en houder van zwitsel. die zaten er bij mij namelijk wel in spinnekop
Ja, hier kwam ook nog gewoon iemand langs hoor! Is nu ongeveer zes maandjes geleden... Ze was hier trouwens ook zo weer weg!
ik vond deze doos niet zo bijzonder en heb veel gedoe gehad voordat ik hem kreeg. De zwangerschapsdoos kreeg ik doen mijn zoontje al 3 weken was. de babydoos kreeg ik toen mijn zoontje 3 dagen oud was. Hmmmmm...... Hun administratie loopt niet helemaal goed. En dit heb ik hier op het forum meer gelezen. De doos van Prenatal en kruidvat waren voor mij de beste.
Ik vond die van de etos leuker dan die van de prenatal. Die was "over de datum", dus aan de kortingsbonnen hadden we niets meer. Hier zat in de etos-doos hetzelfde als op de foto in dit topic, maar ook een doos billendoekjes.
Vanaf 1 maart van dit jaar ,kun je na je bevalling de babydoos bij Etos ophalen. ( hier krijg je een kaart voor )