Welk merk wippertje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lenka, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil graag een wippertje kopen voor mijn zoontje maar weet niet goed welk. Er zijn zoveel verschillende merken en modellen.
    Welke zijn echte aanraders en welke zijn echte afraders?
    Alvast bedankt voor jullie advies.
    Groetjes

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb eigenlijk geen idee, maar ik zie wel veel verschil in grootte. Ik heb zelf 2 wippertjes gehad (1 is dus naar oma gegaan) . De ene was van dat gladde stof - makkelijk schoon te maken, maar je kindje glijd er ook makkelijk in onderuit.
    De ander was van gewoon katoen ofzo.
    Degene die ik zelf heb gehouden is dus de katoenen en tegelijk degene die het langste was. Hij kon in meerdere standen en ook kon je hem gewoon vast zetten op de grond, zodat hij niet wipte. Wat weleens handig is, als hij echt als stoel gebruikt wordt.

Maar oke, niet echt een antwoord op je vraag, maar toevallig was onze wipper, die heel goed bevallen is, 'merkloos' .

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb de baby bjorn, en vind het een super wipper. Hij wipt zelfs als je baby een beetje beweegt. Ik heb nu ook de leaf gezien en die lijkt me ook heel handig, en mooi...succes met uitkiezen!

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben ook de baby Bjorn en wij zijn er super-tevreden over. Hij is zeer gemakkelijk schoon te maken, geen geknoei om de stof eraf te krijgen enzo. En in het slechtste geval als je het wippertje nog nodig hebt en hij is vuil kan je de stof gewoon omdraaien (klinkt misschien raar). Ik raad hem echt aan!

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik heb er een van het merk Kees. Niet duur nieuw zo`n 40 euro. Kan in verschillende standen en je kan hem laten wippen of vast zetten. Vond de keus ook zo groot, maar heb gekeken naar prijs/kwaliteit.

Succes

6. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Hier ook babybjörn

7. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    ook baby-björn
    volgens mij het enige wippertje dat ook echt wipt
    ze liggen er ook heel goed in.

8. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier ook iemand die super tevreden is over de Baby Bjorn.
    Als je kindje beweegt, beweegt het stoeltje ook iets. Dat vinden ze prettig. Naar mijn idee de enige stoel die dit doet. Verder ziet hij er mooi uit en is hij makkelijk schoon te maken. Je kindje kan er ook heel lang in blijven zitten.

9. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hier ook iemand die zoekende is tussen de vele soorten, maten en prijzen. € 40,- klinkt heel redelijk. Nu zie ik van KEES de basis en de luxe variant. Welke heb jij als ik vragen mag?

Vast hartelijk dank!

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    babybjorn, erg tevreden, wipt echt alleen jammer dat de speelboog ook direct zo duur is. (wel zijn geld waard hoor)

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij hebben er één van Koelstra. Hiermee kan je ook wat schommelen. Ben er tevreden over en zoonlief ook. ;)

12. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    @Elke1984

Ik wil morgen het stoeltje van koelstra halen, maar hoe is de stof, is deze niet te glad, zodat je kindje onderuit zakt?

13. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik ben een zeer tevreden gebruikster (mijn dochter eigenlijk ;)) van de Baby Björn. Wipt erg licht zodat ze zichzelf kan wippen. En makkelijk op te klappen en plat mee te nemen.

14. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut de BabyBjorn! Zoontje heeft er tot 1,5 dagelijks ingezeten. Wel vind ik hem echt schandalig duur geworden, hij kost nu 125 euro, terwijl hij 2 jaar geleden nog 80 euro was. Ik weet niet of ik er nu 125 euro voor zou neertellen.

15. misa

misa Niet meer actief

Ik wil eigenlijk niet zo'n dure, dus die van kees lijkt me wel wat. Zo'n boog eraan lijkt me ook handig, als ie er maar wel af kan. Al vind ik niet veel kleurmogelijkheden van die mét boog.

Ik vind die grijze van prenatal met het draakje ook mooi, helemaal omdat de stof niet syntetisch is. Ook makkelijk te verstellen, maar wel duurder: 74 euro.

Ach nog maar ff over nadenken!

16. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hier een koelstra, bevalt goed. Niet zulke gladde stof dus ons mannetje blijft netjes zitten. Als ie beweegt beweegt het wippertje ook al en je kan hem vastzetten. Ook kun je hem op verschillende standen/hoogtes vastzetten. We hebben hem nu nog in de ligstand.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben er 1 van Topmark en die wipt ook gewoon hoor als een baby een beetje beweegt. Ik zou niet zo'n dure kopen, Eva heeft er nauwelijks in gezeten en Lisa zal er ook niet veel inzitten. Eva gebruikt 'm nu het meest om lekker te chillen voor ze naar bed gaat :). De wipper staat in haar kamer en hij is dus ook best stevig ;) (Eva weegt 12 kilo)

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zweer bij de Baby Bjorn (wij hebben de Air)! Lekker licht, wipt bij kleine beweginkjes van de baby, makkelijk plat in te klappen en mee te nemen, stof is makkelijk af te doen met een doekje en kan ook in de wasmachine. Ik vond het ook wel lekker voor Juul dat de stof van de Air ademend is (er zitten van die kleine gaatjes in), zo blijft het lekker luchtig in de zomer. Ze zat er al heel jong in (vanaf 6 weken), en we gebruiken 'm nog vaak. Echt een aanrader!

BABYBJÖRN Babysitter Balance Air - BABYBJÖRN

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    goed om te horen, wij hebben deze ook gekocht :)
    (Trouwens voor E 29,- bij de Babydump, dus zeker geen dure!)

20. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Wij hebben de Nuna Leaf gekocht. Is pas nieuw uitgebracht en ik vind 'm geweldig. Qua gebruik moet het zich nog uitwijzen :D. Was wel duur trouwens..

Deel Deze Pagina