waterdichte matrasbeschermer ivm vruchtwater

Discussion in 'De babyuitzet' started by lynn123, Dec 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn123

lynn123 Lid

Jun 1, 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee Meiden,

Ik ben op zoek naar een waterdichte matrasbeschermer van 140 x 200. Weet iemand of die te koop zijn bij de action ofzo?

Of andere (goedkope) alternatieven?

thanks,

Lynn

2. Creamams

Creamams Niet meer actief

Ik heb er 1 bij de action gekocht en bij de Ikea heb ik ze ook gezien.

3. Dvd87

Dvd87 Actief lid

Jan 27, 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd action heeft ze. Weet alleen niet of ze die maat ook hebben. Ik had 180x210 volgens mij

4. ikbien

ikbien Bekend lid

May 15, 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, moet er ook een hebben en vind t zonde om er zo veel geld aan uit te geven. haha.

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Volgens mij komt die van mij van de Leen Bakker.

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ik had ook een hoeslaken om mijn matras van action. Prima ding. Weet ook niet of ze wel jouw maat hebben...

7. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Ik ben er niet meer aan toe gekomen om het te kopen, maar kreeg de tip om bij de hema te kopen.
    Geen idee welke maten ze daar hebben

8. Bij de hema vond ik ze te duur! Ik heb die van ikea. Ideaal, ik heb hem er gewoon om laten zitten, je merkt er echt niets van. Gewoon een hoeslaken eroverheen. (wij hebben ook een bed van 140)

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik had er eentje in het kraampakket zitten. Die was (volgens mij) wel wat kleiner, maar ruim voldoende.
    Want, jaja, natuurlijk braken bij mij 's nachts de vliezen op bed net één dag nadat ik de matrasbeschermer op bed had gelegd. Pfieuw!!

10. Dvd87

Dvd87 Actief lid

Jan 27, 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfieuw Minerva dat is geluk hebben!

Ik weet dat ik die van de action behoorlijk plakkerig vond maar goed het was dan ook hoogzomer 😄

11. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik heb er 1 van de Action. Die uit het kraampakket kraakt!! Haha.

7 euro voor een enkele. Wij hebben nml twee matrassen. Echt super ideaal! Want Hema is echt veels te duur. Maar geen idee of ze ook voor 140x200 hebben? Anders Ikea idd.

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja!!! :$ echt wel! En ik had hem inderdaad er nog niet op gedaan, want het was toen hoog zomer. Veuls te plakkerig! Ik was toen ook nog van mening dat de mini toch wel minstens 1-2 weken over tijd zou lopen, terwijl hij uiteindelijk met 38 weken kwam :p

Zeker geluk hebben dus! :cool:

13. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zweette me kapot met dat ding op bed, dus op advies van de vk heb ik gewoon een onderlegger (die ook bij de bevalling wordt gebruikt) uit het kraampakket op bed gelegd. Alleen onder m'n billen zegmaar, in ruitvorm. Scheelt veel in de warmte.

14. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, die heb ik ook (celstofmatjes), maar daar was ik DIK doorheen gelekt. Ik kan je vertellen dat als je vliezen goed breken het echt LOS gaat :$ ik had aan de matrasbeschermer zelfs nauwelijks voldoende. Daar lag een dikke plas op zeg.....!

15. Chant88

Chant88 Actief lid

Aug 9, 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb van ikea een hoeslaken waar water op blijft liggen, daar onder kan je dan nog een matrasbeschermer bij doen uit het kraampakket :)

16. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Hier een waterdichte molton van de ikea.. zou niet zonder hem willen.

17. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik had een waterdichte molton van de kwantum. Was 22 euro voor een tweepersoons en echt ideaal. Alleen de rust al dat dat ding me gaf hahaha :p Ze hadden ook eenpersoons trouwens, maar wat precies de maat was weet ik neit meer.

18. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gebruikt van IKEA. Een stuk minder zweterig dan ik had gedacht. Die van de action vond ik zelf waardeloos, maar anderen zweren erbij.

19. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

Jun 16, 2010
    572
    104
    43
    Ik heb ze van de hema. Die zijn soepel van de leenbakker niet. Als je een lidl in de buurt kijk daar nog even die hadden ze voor een prikkie en ook heel soepel.

20. Kittie

Kittie Actief lid

Sep 30, 2013
    107
    0
    0
    Ikea, plakt en kraakt niet, blijft ook goed na wassen op zestig graden.

Share This Page