Wanneer babykamer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Marley, Jan 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Wanneer 'moet' de babykamer klaar zijn? Wij gaan er deze week mee beginnen, helemaal zin in. Wat is beetje normaal?

2. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik weet niet wat normaal is. Wij zijn vorige week begonnen en hopen het volgende week af te hebben...

3. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik heb ook zo tegen de 20 weken de babykamer uitgekozen en nu word het over 2 weken bezorgd. Aangekomend weekend gaan we beginnen met het behang e.d. Heeeeel spannend allemaal...

4. Stier11

Stier11 Bekend lid

May 26, 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    bij ons is ie bíjna af:D Nog ff plinten.

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    bij ons is gisteren de stukadoor geweest, vanaf zondag sauzen (eerst 2x wit voor het intrekken in de muur en daarna nog de gewenste kleuren). op 19 januari wordt de babykamer geleverd en dan alles nog schoonmaken, andere lamp ophangen, nieuwe stopcontacten en dimmer en dan kunnen eindelijk de kleertjes worden gewassen en alles uitzoeken/wassen.
    ik denk dat ik zo rond de 33 weken alles klaar heb.

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,033
    2,838
    113
    Hebben alles wel in huis maar volgende week pas tijd om daadwerkelijk te schilderen en behangen enzo. Volgens mij is het prima als je het maar met 36 weken ofzo klaar hebt?
    Bij ons zal ik dan 34 weken zijn en dan met 35 alles gewassen en gestreken er in qua kleertjes enzo, nog netjes op tijd toch ;)

7. Stier11

Stier11 Bekend lid

May 26, 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    als je zwangerschap goed verloopt, is een maandje van te voren wel goed toch?

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,033
    2,838
    113
    Ja ook als het niet goed gaat hoor ;D
    Ik kan zelf ook niet meer schilderen met mn bekken enzo hoor, maar dan kan vriendlief mooi ook iets doen. Maarja tot 20 weken lag ik zo ongeveer ook alleen maar op de bank door HG dus ben niet zo'n goed voorbeeld.

9. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Bij ons was de babykamer met 32 weken klaar, maar de kleertjes e.d. nog niet gewassen

10. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Maandje vantevoren is prima hoor. Mijn kamertje was nog niet (helemaal) klaar toen met 34w5d mijn vliezen braken. Is ook geen ramp, kindje ligt er dan voorlopig toch niet in, en er zijn echt mensen bereid om de laatste paar dingetjes geheel naar jouw wensen af te maken.

11. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik vind dit geruststellend om te lezen meiden! Wij vertrekken in mijn 22e week voor n vakantie van bijna 5 weken en moeten daarna nog bijna alles doen. Ik dacht dat we zwaar later zouden zijn dan anderen maar dat valt dus wel mee! Wij moeten onze enige extra kamer vrijmaken voor de baby en daar zijn we tot nu toe zoet mee geweest. Dat is nu bijna klaar. En we hebben inmiddels goede ideeen voor de inrichting dus ik heb goede hoop dat het opbouwen bij ons sneller gaat dan het uitruimen :) Wat ook meehelpt is dat mijn ouders in de vakantie het oude behang gaan verwijderen :D:D

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    wij moeten nog even wachten tot de muren gestuukt zijn.. en dan kunnen we beginnen..

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Ons kamertje is al helemaal klaar! :)

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    wij hebben hem nu zo goed als klaar, alleen nog een aantal accesoires en nog wat kleinigheden die we moeten aanschaffen zoals een luieremmer enzo.

15. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Met ruim 37 weken.

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    bij 36weken was hij wel af, maar we hadden rustig aan kunnen doen.de kleine slaapt nu bij ons in de slaapkamer ik wil hem lekker dichtbij hebben.

17. joma87

joma87 Actief lid

Mar 11, 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Bij de 1e was ie met 32 +2 weken af, kleine is met 32 +3 weken geboren.

Nu staat alles vanaf 25 weken al klaar. gezien onze voorgeschiedenis en nu zit de kleine al bijna 36 weken in mijn buik!

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ikzelf ben van mening dat het maar af kan zijn.....

Vriendin van me had tot 30 weken een pracht zwangerschap... kreeg vervolgens bloeding (bleek 2 placenta's te hebben)... gelijk opgenomen en uiteindelijk met 32 weken bevallen...
    zij hadden nog niets klaar...

af is af......

19. Sjenny

Sjenny Bekend lid

Jan 24, 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik was denk ik bij 24 weken ook wel klaar! :) maar ik wilde het gewoon gedaan hebben! :D ik zou persoonlijk niet hebben kunnen wachten tot 1 maandje voor datum!

Gelukkig ieder zijn manier!

20. ukkie11

ukkie11 Actief lid

Dec 18, 2010
    256
    0
    0
    daar ben ik het mee eens het kan maar gedaan zijn toch. Wij zijn bezig zwanger te worden maar het voorwerk als stucen en dergelijke gebeurt nu al, straks als het zover is alleen 1 muur schilderen en spulletjes kopen voor erin te zetten. Heb hier bewust voor gekozen omdat mijn vriend niet zo`n held is in klussen en ik het al zie gebeuren dat ik helemaal in de stress schiet omdat meneer niet doorwerkt.

Share This Page