hoi allemaal, vorige week op de beurs zag ik het wiegje van kindekeklein (wiegje.nl) . Ik wilde het zelf eerst zien voor ik het ging bestellen en stiekem hoopte ik ook wel op beurskorting, omdat het wiegje toch nogal duur is. Geen beurskorting, maar wel het definitieve besluit om het wiegje te bestellen. Ik vond hem echt mooi en nog iets groter dan ik me voorgesteld had. En tot mijn verrassing echter zag ik later thuis, op de site dat er wél een actie was vanwege de beurs! 15 procent korting ! Scheelt toch best op zo'n bedrag! Begin van dit jaar waren er hier 2 topic over geloof ik, meiden die zochten naar wiegjes en ervaringen met kindekeklein, maar die topics kon ik niet 'uppen' omdat ze gesloten waren . Dus vandaar dit nieuwe berichtje. Mocht je het toch willen doen, dan is het nu het beste moment denk ik vanwege de korting . groetjes athina (kleur - (licht) blauw
hoi hoi hier heb je ook nog mooie hangwiegjes http://www.babyworld24.de/ maar ik zie net dat je al 1 besteld heb maar toch wilde ik je deze nog laten zien. groetjes sandra
ik heb de wieg van kindekeklein. Superwiegje hoor. dalijk gaat de tweede er ook weer in. Wij hadden gewoon op meerdere plekken van die haken hangen zodat we de wieg konden verplaatsen in huis.