Zit te twijfelen tussen 2 luiertassen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Coco, Feb 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zoals de titel al zegt; Ik zit te twijfelen tussen 2 luiertassen. Ik wil heel graag een luiertas die past bij onze donkergrijze kinderwagen met limegroene accenten.
    Nu vond ik de luiertas van de Hema er heel goed uitzien en deze wilde ik eigenlijk gaan kopen. Maar nu zag ik DEZE op internet en nu begin ik te twijfelen, want deze vind ik ook heel mooi. Maarja, deze kun je niet in het echt bekijken voordat je hem koopt, dus ik ben benieuwd naar ervaringen. Is ie groot genoeg, genoeg vakjes, makkelijk in gebruik, goede kwaliteit, enz...?
    Ook ervaringen over de Hema luiertas zijn welkom.

Of weet iemand misschien nog een andere zwarte/grijze/limegroene luiertassen voor een redelijke prijs?

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ik heb geen ervaring, maar mijn moeder zei vorige week toevallig dat je bij de postbank met rentepunten voor 20 euro ofzo een limegroene luiertas met grijze afwerking kon bestellen...dus mischien is dat ook iets voor je :)

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    ik weet niet waar je verzekerd bent maar ik heb bij mijn kraampakket van vgz een lime groene luiertas gekregen.
    al gebruik ik die niet want ik heb een bijpassende bij onze kinderwagen.

succes met zoeken.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    neem vooral de grootste zou ik zeggen!
    Ik heb geen kleine luiertas, maar het ding zit elke keer propvol!

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb de luiertas van de hema gekocht.
    Heb hem nog niet kunnen gebruiken, omdat de baby nog moet komen, maar hij is ruim en alles zit er op en aan.
    Voor 20 euro kun je daarmee echt niet veel fout doen.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    :) wij willen die ook idd (krijgen hem voor de verjaardag) . Zag er erg goed uit en m'n mannetje loopt er niet zo mee voor schut vind ik al met sommige andere felle tassen.. verder hebben we een zwart/grijze kinderwagen. Perfect dus.. maar ik ken dus ook de andere tas niet... sorry

7. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bedankt voor de tips. Helaas zit ik niet bij de Postbank en ook niet bij de VGZ, dus die vlieger gaat niet op.

De luiertas van Bulbby waar ik het over had is 50x33x15. Kan iemand mij misschien vertellen wat de maten van de Hema-tas zijn?

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Ik zal is ff met de lineaal naar boven gaan.
    Momentje :)

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    +- 45 lang, 30 hoog en 15 diep.

Ongeveer hetzelfde dus.

10. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, dankjewel Vosje. :D Dan zijn ze dus inderdaad ongveer even groot, dat maakt de keuze niet makkelijker.
    Want ik vind die Bulbby tassen dus ook heel erg leuk met de naam van de kleine erop. Maar ben benieuwd wat de kwaliteit daarvan is, dus hopelijk kan iemand me daar nog wat over vertellen. Ik wil graag altijd even voelen aan zulk soort dingen voordat ik het koop, moeilijk te bepalen vanaf een plaatje hoe sterk het materiaal zou zijn en of de kleuren overeen komen met de werkelijkheid.

11. Esk

Esk Actief lid

Jul 16, 2006
    197
    0
    0
    Helaas ken ik de "schaapjestas" niet, dus kan je daar helaas niets over vertellen.

De HEMA-tas hebben wij ook, en die vind ik ideaal!
    Ik ben echt vol lof!

12. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Toevallig ben ik ook op zoek naar een leuke luiertas en ik moet zeggen dat die schaapjestas er ontzettend leuk uitziet zeg!
    En hij is van 'Little-Company' en die maken goede tassen! Ik denk dat ik hem ga bestellen! Leuk! :D

13. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ze hebben veel meer opdrukken dan alleen de schaapjes hoor: KLIK. Maar ik ben nu eenmaal helemaal weg van dat schaapje. ;)

14. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben die van de Hema bij onze donkergrijze Bugaboo en deze bevalt goed. Mooi veel ruimte die je flink kan volpakken.

15. Nicci

Nicci Lid

Jun 18, 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    Ik heb de bulbby tas, is een zeer goede kwaliteit hoor, is een little company tas. In mijn album staan foto's van de tas. Ik vind hem ideaal.
    Hij is in verschillene motieven en kleuren te bestellen. De flap met kleur en naam van de kleine kan je er af halen en dan vervangen voor een andere kleur of met een andere naam bij bv een volgend kindje.

Ik zal proberen de tas te omschrijven. Aan de achterkant van de tas zit een groot vak waarin het matje zit. Deze sluit je af met klitteband. De flap maak je ook vast met klitteband. Aan de buitenkant van de tas zitten aan beide zijkanten van de tas een vakje waarin je ook iets kan opbergen. De binnenkant van de tas is een groot vak waar je best wel wat in kwijt kan, ligt dan alleen wel los in het grote vak zeg maar. Daarnaast zit een vakje voor luiers, vakje voor je telefoon. Vakje voor bijvoorbeeld de speen, handig haakje om je sleutelbos aan te hangen. Vak met rits voor bijvoorbeeld je portomonnee en er zitten aan de zijkanten 2 vakken waarin je je flesjes kan doen. Deze zijn ook geisoleerd.

Liefs Nicole

16. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Gaaf! Ik zou zeker voor zo´n bulbby gaan met de naam erop. Superleuk en erg handig dat je gelijk weet van wie de tas is.

17. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nicci: Heel erg bedankt voor je reactie. Ben blij te horen dat de tas ook 'in het echt' bevalt. Je trekt me bijna over de streep om hem te gaan bestellen, maar nog één ding: Als je de tas opendoet, trek je dan niet de hele flap steeds mee, of blijft de achterkant gewoon netjes zitten zegmaar?

18. Nicci

Nicci Lid

Jun 18, 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    Hoi,
    De flap blijft perfect zitten. Nog nooit gehad dat hij los ging ofzo. Hij is handig aan de wagen en je kan hem ook lekker om je schouders hangen als je meerder dingen moet tillen. Ik ben er nog steeds super blij mee en vond de prijs erg meevallen. Wat ik ook heel leuk vind aan de tas dat je die flap kan veranderen voor weinig. Zodat je niet weer een hele andere tas hoeft te kopen.
    Je zou ook alle twee de tassen kunnen kopen ;)

Groetjes Nicole

Share This Page