Vraagje, ik heb bij mijn kinderwagen geen dekentje bij zitten. Wat zouden jullie halen en om het matrasje van de kinderwagen wat doen jullie daar om heen?
Ik heb wieglakens en dekens gekocht. Dat formaat past prima. Ik heb ze gekocht bij hema en heb de joolz day. Veel succes!
Wieg-hoeslakentje om het matrasje en dan een hydrofiel onder het hoofdje, omdat ons zoontje vaak kleine beetjes spuugde en dan hoefde ik die hoeslakentjes niet zo vaak te wassen. Lakentje en dekentje ook op wiegformaat inderdaad
Een waskussenhoes past ook om het kinderwagenmatrasje. Gebruikte ik hier weleens als wiegomtrekje vies was...
Aankleedkussenhoes had ik als lakentje om het matrasje, zit perfect. En een wiegendekentje, later gebruikte ik de lodger bunker (andere voetenzak kan ook) van de buggyinzet in de wagenbak, dat was veel warmer en ze kon hem niet van haar aftrappelen.
Toen het nog kouder was gebruikte ik de Lodger Wrapper voor in de kinderwagen. Je kan je kindje dan lekker inwikkelen, is echt super warm! Nu is het te warm voor de Wrapper, dus nu gebruik ik ook gewoon een lakentje + dekentje.
ik heb van een vriendin een dekbedje te leen gekregen die zij bij haar wandelwagen had gekregen, das toch ook prima?? ik laat hem toch niet alleen in de wagen liggen zonder dat ik er bij ben , en mocht dat wel een keer voorkomen dan was ik van plan om dan wel een laken te gebruiken.