Phil and teds sport, groen.

Discussie in 'Kinderwagens' gestart door Prissie1983, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Te koop:

Een groene Phil and teds duowagen.

Deze duowagen hebben wij aangeschaft nadat de eerste kinderwagen waar mijn zoontje in lag kapot ging.
    Met het oog op de toekomst hebben we toen een duowagen gekocht, aangezien we graag snel een tweede kindje wilden. Alleen heb je natuurlijk niet alles in de hand. Inmiddels maakt mijn zoontje er geen gebruik meer van, maar een broertje of zusje is er ook nog niet van gekomen helaas. Omdat wij het erg zonde vinden om de wagen maar voor 1 kindje te gebruiken, zetten we deze nu toch maar te koop.

Een aantal dingen zit daarom nog nieuw in het plastic.
    Dat zijn het babybedje en het duostoeltje.
    Verder zitten er een voetenzak en een regenhoes bij.
    Ook zit er een bandenpompje bij, die hebben we los gekocht, omdat het een speciaal ventiel bleek.

De wagen is in prima staat en rijd heerlijk, stuurt heel licht en soepel. Heeft geen moeite met bochten of smalle poortjes in winkels. Ook liepen wij er moeiteloos mee door het bos. De wagen is gemakkelijk en klein opvouwbaar, past hierdoor in bijna elke auto.

Ik krijg het niet voor elkaar om hier foto's te plaatsen op een of andere manier, maar bij interesse kan ik altijd foto's mailen. De wagen is wel te vinden als je op Google kijkt bij Phil and teds sport. Het is dan de groene variant.

Vraagprijs 225,-

Groetjes Priscilla.

2. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Deze mag gesloten worden, de wagen is verkocht.

Deel Deze Pagina