Hallo, Wie heeft er ervaring met de mutsy transporter? Wij hebben hem besteld met luchtbanden, nu blijken er echter alleen luchtbanden voor de achterwielen te zijn. Wie heeft ook de wagen op luchtbanden en is dit prettig? We hebben voor luchtbanden gekozen omdat dit de hobbels meer zou dempen.
ik heb die wagen ook maar toen ik hem kocht was het nog een musteart transporten en wij vinden de luchtbanden heel fijn maar wij hebben ze voor en achter dus dat is wel een verschil maar mijn tweede kindje ligt er ook weer in en vind hem echt heel steevig
ik heb de wagen ook binnen, maar ik vind het zo raar dat er voor de voorwielen geen luchtbanden zijn. Vraag me af of de luchtbanden achter dan wel voldoende effect hebben zeg maar. Verder lijkt het me echt een superfijne wagen. we mogen hem ruilen als we willen, vooreen wagen met 4 luchtbanden, maar ik twijfel hier enorm over.
ik vind persoonlijk raar dar achter wel luchtbanden zijn en voor niet ik vind zelf vier luchtbanden erg fijn zeker in het bos enzo en nu ook met de sneeuw ik kom gewoon overal doorheen met die banden