Mutsy Transporter

Discussion in 'De babyuitzet' started by bonbonnetje, Mar 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

Nov 13, 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    In 2011 de Mutsy Transporter aangeschaft. Toen de reiswieg er nog op zat waren er geen problemen. Maar nu ze in de wandelwagen kan, lijkt hij veel te groot. En ze zit er zo raar in, zelfs met de verkleiner van Childweels. Zijn er meer meiden die hier tegen aan lopen? En wat doen jullie eraan?

Verder vind ik het een superwagen, hij rijdt zo fijn en klapt makkelijk in.

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    2,484
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem. Mijn zoontje zit er eigenlijk nu pas fatsoenlijk in, en die is dus 2...
    Hij rijdt inderdaad wel superfijn!
    Ik heb altijd het zitje toch maar zoveel mogelijk rechtop gedaan, anders hing hij helemáál, maar verder heb ik er eigenlijk niks aan gedaan...

3. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

Nov 13, 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ja dat dacht ik dus ook al, dat hij pas vanaf 2 goed te gebruiken is.

Ga jij hem voor je dochter ook weer gebruiken?

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    De zitverkleiner van quinny erin. Rugleuning zo plat mogelijk en dan ging het wel.
    De Zitverkleiner deed het echt veel verschil hoor! :)

5. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

Nov 13, 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Maar taliaa ik wil hem niet meer plat hebben, want ze wil rondkijken. Hoe lang heb jij hem plat gehouden dan?

6. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik heb er niet zoveel problemen mee gehad. beide met 7 maanden er in (en ze zijn niet groot) Ik heb wel altijd de half ligstand gebruikt. En scheelt veel als de voetenzak gebruikt. Helaas heb ik m vorig jaar verkocht. Vond het echt een super ding!

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vind de wandelwageninzet van de Transporter ook echt waardeloos. Ik heb het idee dat het komt omdat alleen aan de bovenkant van het zitje je de mogelijkheid hebt om de zitting rechter op te krijgen. Je trekt dan dus de bovenkant naar voren, maar het (onder)rug gedeelte blijft dezelfde houding aannemen, waardoor je kindje een soort met het hoofd naar voren wordt geduwd ofzo.

Met de reiswieg vond ik het een heerlijke wagen, maar met het zitje erin valt hij tegen.

Share This Page