Hoi, Wij hebben van goede vrienden een Quinny Y2K/2000 kinderwagen gekregen. We vinden hem niet zo heel mooi en zagen dat op marktplaats veel kinderwagenbakken te koop staan (van Quinny). (Deze kinderwagen zetten we bij mijn schoonouders neer zodat we niet steeds met onze andere kinderwagen hoeven te slepen) Een van de verkopers met wie ik contact heb gehad vertelde mij dat ik (met de juiste adapters) andere modellen bakken op het onderstel van de Quinny Y2K kan zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit inderdaad? En welke adapters heb ik dan nodig?
Je hebt in ieder geval de adapters nodig, die je ook voor de maxi cosi gebruikt. (ik heb zelf de quinny freestyle 3xl) Ik denk eigenlijk dat je alle bakken van quinny op die adapters kan plaatsen. Want als je adapters hetzelfde zijn voor alle soorten wagens van quinny...moeten de bakken daar ook op passen lijkt me
Ja inderdaad dat zou dan zo moeten zijn. Maar passen alle adapters dan op alle quinny's? Want dan zou je dus eindeloos kunnen combineren?