Hoi, wie heeft er ervaring met de swaddle me? Mijn dochtertje is erg onrustig en kan nauwelijks inslapen omdat ze zo met dr armpjes beweegt. Ik heb nu zo'n fleece cape waar ik haar inleg, en dan strak om dr armpjes trek en met tape vastzet, zodat ze ingebakerd ligt en dat werkt perfect. Nu las ik iets over de swaddle me. Wie heeft die ook gebruikt? En blijven de armpjes daar echt goed inliggen of kunnen ze ze er makkelijk uitkrijgen?
hoi Femmetje, ik heb hele goede ervaring met deze doeken. mij dochtertje sliep heerlijk. alleen als ze heel onrustig is kwam ze met haar handjes de bovenkant uit (erg grappig gezicht trouwens) via marktplaats kan je nieuwe kopen daar heb ik ze ook vandaan. ik gebruik ze nu niet meer standaard, zo af en toe nog. ik zou het gewoon proberen, maar hoe jij het doet met een doek en tape is toch ook prima? zo doen ze het ook in het ziekenhuis. succes
Hoi Sonjaja, Ik heb er toevallig zojuist eentje via marktplaats gekocht. Inderdaad met tape werkt het ook wel, maar ik heb dus zo'n fleece omslagdoek. Ik weet dat het een kleine moeite is om die met tape vast te maken, maar ze is een ontzettend slaapkopje en 10 minuten na elke voeding gaat ze terug naar bed, dat is dus zo'n 6 a 7x op een dag, dus vind het toch een gedoe om elke keer dan te tapen want 1 tapeje blijft niet zitten maar moet hem met 4 stukken dichtplakken haha. Dus vandaar dat zo'n doek gewoon wat makkelijker leek, ook gaat het fleece van die omslagdoek 'dunner' worden van al dat tape wat ik er na elk slaapje af moet trekken. Maar heb hem besteld kan het altijd proberen toch?! bedankt voor je reactie, ik ben benieuwd hoe mn dochtertje het vind
Lisa had zich zo uit de swaddle me gewurmd en dan werd het nog een gevaarlijk ding ook! Wij zijn toen de pacco gaan gebruiken, wordne ze veel steviger en veiliger ingebakerd!
Heej meiden. Ik ben blij datik jullie berichtjes nog even lees. Wasnamelijk van plan om morgen de swaddle te kopen. Maar als jullie kleintjes hier zich ook zo uitwurmen, dan zal Lars zich dr ook wel uitwerken. Hij is net Houdini..breekt ook overal uit Ja de pacco ziet er ook wel goed uit vind ik zo. Dus Lisa bleef wel goed in de pacco zitten? Wat kost de pacco?
Hier ook heel lang de swaddle me gebruikt en hoe sterk hij was duurde heel lang voor dat hij zich er uit wurmde! Echt gevaarlijke situaties zijn er niet voor gevallen hoor, de doek moet namelijk wel goed om de schouders zitten en de stof rek goed mee dus dat scheeld ook weer
Jesper wurmde zich er al uit met 6 weken! En ik weet zeker dat ik het goed gebruikte en dan kunnen er idd gevaarlijke situaties ontstaan. Ik zou dan eerder voor een puckababy gaan.
Ik heb alleen ervaring met de pacco, maar wisten jullie dat dit de enige "kant en klare"inbaker doek is die is goedgekeurd als inbakerdoek?