wie heeft een mutsy traveller, en hoe bevalt ie? bevestig je die op dezelfde manier in de auto als een 'echte' maxicosi? wij hebben nl nogal korte gordels
Wij hebben hem gebruikt en het ging prima ja je zet hem net zo als de maxi cosi in de auto alleen gaat nu de gordel onderlangs en achterlangs.... de rug leuning mag in de auto tot 5 kilo plat daarna niet meer maar wel als je hem op het onderstel zet dan kan hij door tot 10 kg weet niet of je in de buurt woon anders kom je ff kijken Teun ligt er nu niet meer in maar kan hem zo van zolder halen...
denk het wel anders ff op de site van Mutsy het vragen formulier invullen heb ik ook een paar keer gedaan met vragen kreeg vrij snel en duidelijk antwoord...
sorry ik kan me niet helemaal voorstellen wat je bedoelt, de gordel gaat dus niet over de beentjes van t beebje heen? is het een constructie waarbij je makkelijk de stoel erin zet en eruit haalt, of...? ik heb al gezocht voor een handleiding van de traveller maar die is online niet te vinden. wij vond het bij een echte maxi cosi echt irritant om steeds die gordels erover heen te moeten doen enzo. plus dat we nu dus een andere auto hebben met hele korte gordels. we moeten nu of een easy base kopen (erg duur), of een ander autostoeltje. is de traveller ook langer te gebruiken dan een maxicosi? mijn zoontje is nogal breed en paste met 7,5 maand eigenlijk qua schouderbreedte nog maar amper in de maxicosi terwijl de volgende stoel dan echt te groot is vind ik
het is ff een slag die je moet hebben en dan haal je hem er zo in en uit mijn gordels trekken zich niet heel snel zelf vast dus deed ik eerst de gordel vast dan de stoel er op en dan de heupband in de houders en dan het lange gedeelte achter de rug langs en in de uitsparing zelf heb ik een deawoo matis en me vriend een seat en daar lukte het in als je me ff je mailadres pb dan zou ik probereb om de instructie te scannen en dan naar je te mailen
ik heb eerder al gekeken op de mutsy site maar daar moet je registreren met allerlei produktcodes e.d. en aangezien ik nog niet zo'n stoel heb, kan ik dus niet registreren. zal je ff n pb'tje sturen janette, dankje! het klinkt idd wel makkelijk wat jij schrijft over de gordels. rest alleen nog mijn vraag, denken jullie dat een traveller langer te gebruiken is dan een maxicosi? issie toevallig wat breder?
pluys, als je weet wat losse bekleding kost, zou je dat dan ff in dit topic willen vertellen? ik ben ook wel ff benieuwd daarnaar
Wij hebben hem tot 9 mnd gebruikt omdat we toen op vakantie gingen en we al een nieuwe stoel hadden voor Teun hij zat er nog goed in alleen zijn benen bengelde eruit, maar er was aan de bovenkant nog ruimte en ook aan de zijkanten Hij is niet zo diep als een maxi cosi dus waarschijnlijk iets langer te gebruiken wij vonden het een lekkere stoel
past zo'n universele badstof zomerhoes ook om de traveller? ik kan in de buurt voor een leuke prijs 2e hands een hele nette traveller kopen alleen die is zwart, en dat vind ik niks aangezien wij een zomerkindje krijgen. dus ik zat te denken aan of andere bekleding of een badstof zomerhoes
een aankleedkussen hoes kan er om heen....heb ik ook in de wandelwageninzet gedaan en daar kan je makkelijk de openingen in knippen voor de banden....
oh das ook nog eens een idee zeg! dan heb je ook meer keus qua kleurtjes dan die 'officiele' zomerhoezen die ook nog eens niet bepaald goedkoop zijn
Hoi, wij hebben ook de traveller en hij is echt ideaal. Ook als je bijvoorbeeld gaat winkelen. Ik kan de traveller namelijk op mijn wandelwagenonderstel zetten. Dat is makkelijker dan de hele bak meenemen en de kleine kan gewoon plat. Ik heb heel vaak reacties van mensen gehad bij de kassa, zo van: dat is een handig ding! Ik vond het plaatsen in de auto wel even een trucje hoor. Persoonlijk vind ik de maxi cosi makkelijker vast te zetten, omdat je de gordels er overheen trekt. Bij de traveller moet je eerst de gordel vastmaken, dan de traveller er op zetten en de gordel aan de onderkant in de gleufjes zien te krijgen. Als ik jou was zou ik ze bij een babyzaak gewoon allebei even proberen.
ik maakte eerst de gordel vast en dan aan 1 kant ff een klein beetje op zij de gordel in het gleufje en dan de andere kant goed aan trekken en dan achter de rug langs...het is een handigheid maar als je niets anders gewend ben ook wle makkelijk
mail gekregen over de losse bekleding: Hartelijk dank voor uw reactie. De bekleding is los te bestellen via een verkooppunt, de kosten hiervoor bedragen 70. Met vriendelijke groet, Carlo Verre Mutsy BV vind het zelf nog al prijzig.
das wel echt belachelijk duur zeg... alsof 70 euro van de totaalprijs van het stoeltje komt door de prijs van de bekleding