Baby is nu vijf mnd. Wikkeldeken gekocht en eigenlijk alleen eerste maand gebruikt in maxi cosi en box.. Ik heb hem nu gewassen en wil m opbergen maar best zonde eigenlijk. Zo'n mooie en best dure doek.. Hoe lang gebruikten jullie hem en waarvoor?
Hier eigenlijk ook alleen de eerste tijd gebruikt, hooguit 2 maandjes ofzo. Daarna nooit weer nodig gehad.
Hier nam ik hem na de eerste maanden mee als speelkleedje ik heb een lodger en als ik ergens op visite was kon ik de kleine daarop weg leggen
Mijn dochter is 7 maanden en ik gebruik m nog steeds.. even over r heen in de box, in de auto over r beentjes
De eerste paar maanden en daarna nog wel eens als dekentje over haar heen in de MC of in de fietskar ofzo.
Totdat mijn eerste haar nekje zelf recht kon houden, wat vrij snel was. Ik vind het onhandig met pakken anders zonder deken en ook niet lekker voor dat zachtje koppie op mijn arm.
Ik heb er 2, 1 gekregen en 1 gekocht, maar die zijn zonder gaten voor de maxi cosi gordel. Is het handiger om er 1 met gaten te hebben voor in de maxi cosi?
Je kan deze doeken (zeker die van Anais bv) ook gebruiken voor in de kinderwagen, als doekje voor de zomer, schoonmaak doekje als je even last-minute nodig hebt.. eigenlijk zijn die wikkeldoeken (hydrofiel) enorm multifunctioneel!
Ik heb de omslagdoek heel lang in de autostoel gebruikt. Eerst in de winter voor de warmte, daarna in de zomer om op te zitten. Wij hebben een zwarte maxi cosi dus die bekleding werd zo snel warm en zweterig, daarom lekker die katoenen doek er overheen.
Hier dus ook. Maar ik leg m nu in de voetenzak als het vriest, extra warm. En gebruik m als dekentje in de maxicosi met die kou, dus niet als wikkeldeken, maar gewoon als dekentje.