Heej meiden!!! Nu heb ik zo'n leuk lief schattig zwembroekje besteld bij lief lifestyle! Maat 62/68.. Maar nu kreeg ik hem gister binnen en lijkt hij me nu toch wel erg klein.. moet ook nog een zwemluier bij in! Welke maat zwembroekje had die van jullie in het begin? En hoelang paste hij/zij erin? En vanaf wanneer ga je/ mag je eingelijk zwemmen met je kleine? En zeggen jullie houden? of terug sturen omdat hij/zij er toch niet lang in past! (maat groter was er al niet meer.. heb al op de site gekeken! ) Thnx alvast!! Liefsss...
zwembroekjes en pakjes lijken altijd klein. Maar als je ze aanpast dan valt het daarna wel mee. Ik had een badpakje van lief maat 74/80 toen mijn dochter ongeveer 5 maanden was denk ik. Maar die zat toen nog wel redelijk groot. Je mag zwemmen na de eerste prikjes (6 weken) en babyzwemmen is meestal vanaf 4 maanden.
Hoi ik heb voor mijn meiden maatje 62/68 en dan met zo'n speciaal laagje erin dan hoef je er geen zwemluier bij in te doen. De maat is wat kleiner omdat mijn meiden te vroeg waren dus nog niet zo heel groot. Wij zijn met ze gaan zwemmen vanaf 3 maand vonden het heerlijk. Zijn allen gestopt omdat 1 van de meiden een heamagioom op de rug heeft die stuk is. maar als deze weer geheeld is gaan we zeker weer. Zwembroekjes heb ik gekocht bij de prenatal. Groetjes hex
Welke heb je van Lief? Ik had vorig jaar die met Plons! erop voor m'n zoontje. Waar officieel al een luiertje in zit (wordt overigens nog steeds aangeraden om een zwemluier te gebruiken tegen iets meer dan een ongelukje....) Gekocht in maatje 74 en dat ging de hele zomer meer dan prima. En toen was hij toch al bijna 1 en zat hij voor de rest van z'n kleding in maatje 80 of 86.. Ik zie dat jouw kindje er nog helemaal niet is dus dat gaat echt wel goedkomen als je 'em deze zomer wilt gaan gebruiken. Voor mijn jongste heb ik afgelopen week bij de H&M zo'n zwembroekje gekocht in maatje 62/68 en die is nog aan de ruime kant voor hem.
Welke maat zwembroekje had die van jullie in het begin? 74 (onze kleine is nu 3 maandjes en is 63 cm en bijna 7 kilo), Mick heeft ook een broekje van Lief. Een soort boxer met Stoer aan de zijkant. Ik vond hem er ook eeeeerg klein uit zien, maar hij is zelfs iets te groot. Zelfs met zwem luier aan! En hoelang paste hij/zij erin? Geen idee, hij heeft hem van de week pas voor het eerst aan gehad En vanaf wanneer ga je/ mag je eingelijk zwemmen met je kleine? Vanaf 6 weken (na de eerste enting) En zeggen jullie houden? Ik denk dat 'ie wel past hoor!
Ze lijken idd erg klein. Mijn mannetje heeft ook 56 aangehad de eerste tijd. Hij is nu 1,5 en draagt net maat 74. Ze zitten ook 'strak' zeg maar, heel anders als een luier ofzo... 62 is voor de eerste tijd dus echt wel goed hoor!
Mijn zoontje had in het begin dat we gingen zwemmen (3,5mnd) alleen een zwemluier aan. Nu heeft hij het Nijntje zwembroekje van de V&D maat 74 aan met een zwemluier eronder. Deze valt wel klein vind ik hij droeg hem al toen hij nog in maat 62 zat. Begint nu strak te zitten. heb een Finding Nemo boxer gekcoht bij de zeeman 74/80 maar nog niet gebruikt. Zwemmen mag vanaf de eerste prikjes maar verschilt ook nog per zwembad. Zou wel keizen voor een bad dat extra verwarmd is, als je keuze hebt natuulijk
Heeej meiden!! Thnx voor jullie reactie's!!! Ik denk dat ik hem maar hou!! Hij is zooo schattig!! Het leek me zo klein toe! Maar dat zal wel meevallen! Nu nog wachten tot de kleine er in kan! Thnx... Liefsss...
hier 62/68 van lief met 4 maanden voor het eerst gebruikt, zakte toen nog wel iets af (met zwemluier), denk dat hij hem bijna een half jaar aangehad heeft. Nu zou hij hem zonder zwemluier denk ik nog steeds wel aankunnen, in het water rekken ze ook wat uit. En idd zijn erg leuk die van lief! Zou hem dus ook gewoon lekker houden
Wij hadden voordat ons meisje geboren was een heel lief zwempakje gekocht in maat 62. Die heeft ze echt maar 2x aan gehad omdat je in het begin toch niet zo snel en vaak gaat zwemmen, tenminste ons meisje was toc al 3,5 mnd voor we het eerst zijn gaan zwemmen.. Nu zit ze op maat 86 en haar bikini is 92. Topje is nog iets groot maar broekje past super zo met de luier er in..