Hallo, Ik ben helemaal fan van de Mutsy Urban Rider en nu wist ik dat hij in de framekleur brons bestaat, maar nu zag ik er laatst een rijden die blauw/aqua was, beetje metallic. Nu heb ik me suf gegoogeld, maar kan hier niets van terug vinden. Wie kan mij vertellen wat voor eentje dit is, en of hij echt bestaat? (misschien hebben ze hem wel zelf gespoten) Te koop zou natuurlijk nog mooier zijn. groetjes laura
volgens mij is dat een limited edition zag er laatst een op marktplaats te koop misschien staat de advertentie ernog moet je even zoeken en dan borne (dat was het geloof ik) intypen, ik heb hem niet gekocht omdat ze er een behoorlijk prijs voor vroegen
volgens mij is dat een limited edition zag er laatst een op marktplaats te koop misschien staat de advertentie ernog moet je even zoeken en dan borne (dat was het geloof ik) intypen, ik heb hem niet gekocht omdat ze er een behoorlijk prijs voor vroegen
dank je wel voor je reactie. Ik meende ook al zoiets. Maar ik heb op marktplaats en op google gezocht naar "limited edition", maar kon niets vinden. Misschien was ik te laat. Zijn er nog meer mensen die deze wagen kennen?