Na lang wikken en wegen ga ik toch eindelijk de zolder een beetje opruimen en dan met name mijn boekenkast. Laat maar weten of er wat voor je bij zit! (voor omschrijvingen even pb-en) Boeken zijn in goede staat en vaak maar 1x gelezen. Sophie Kinsella: shopalicious shopaholic & baby Olivia goldsmith: mr Big 3x Olivia Goldsmith (foute mannen, vlammend hart, perfecte vrouwen)+ Cathy Kelly: Wat wil je nou 3x Cathy Kelly (echt verliefd, wat ze wil, iemand als jij)+ Tony Parsons: De babyblues Janet Evanovich: schoppen 9 (Stephanie Plum) Sinead Moriarty: Het babycircus Marian Keyes: Kom terug bij mij Risa Green: Babypraat Milly Johnson: Drie dubbele deining Roisin Mcauley: Mijn Ierse dochter Nicci French: Vang me als ik val Bezeten van mij Verloren Saskia Noort: Afgunst (alleen verzendkosten!) Nieuwe buren Loes den Hollander: Zwanenzang Ruth Rendell: Het stille huis Esther Verhoef: Close up En zo heb ik er nog veeeel meer. Ik ben bezig met het maken van een lijst, dus ben je op zoek naar een goed boek, stuur me een pbtje, misschien heb ik het wel liggen! De boeken mogen weg voor 7,50 excl. verzendkosten. De boeken met een + zijn 10,00 en worden verstuurd via pakketpost (passen niet door brievenbus) a 6,20. Verzendkosten van de andere boeken liggen rond de 2,50. Verzendkosten voor de koper Fijne paasdagen verder! groetjes Melanie