Helaas, vergeten dat ik ze had gekocht en nu zijn ze te klein.... Nike-schoentjes, maat 19, 2X gedragen, nog nooit op gelopen. (kon hij toen nog niet) Wie o wie doet er een bod? De doos is zelfs nog aanwezig.
Hoe weet ik welke schoenmaat een baby heeft.? Maat 19 zegt mij niets namelijk. Anders vind ik ze wel erg stoer. Liek
Ze zijn echt leuk! Alleen is Kian al voorbij die maat denk ik... (hij heeft nog geen schoentjes alleen slofjes)
Die van mij had die maat inderdaad rond die leeftijd. Maar ik weet dat het wel per kindje kan verschillen.
Ik zie dat de foto in mijn eerste bericht wat raar doet. Er staat nu ook een foto in mijn fotoalbum van de schoentjes!
hihi, Ja elmo ik had ze bijna gekocht alleen ben ik terug gegaan op de verzendkosten van 8 euries. Wordt me dan een beetje te gek. Heb de laatste maand al zoveel besteed aan Leander. Moet wel beetje leuk blijven dan. kiki ze zijn erg leuk inderdaad. Liek
Ja, ik vind de verzendkosten zelf helaas ook wel veel, maar het is niet anders. Ze passen niet door de brievenbus. We hebben het nog gechecked op het postkantoor. Het zou het mooiste zijn wanneer je in de buurt woont. Dan kan je ze ophalen.
hoezo 8 euro verzendkosten? Paketjes tot 10 kilo kosten altijd 6 euro 20. Verder super leuke schoentjes, maar geloof niet dat Luc ze al past
Dat klopt, maar dan heb je altijd kans dat OF de verkoper zegt dat ze het pakketje verstuurd hebben terwijl het niet zo is OF dat de koper zegt dat ze het pakketje niet hebben ontvangen terwijl ze dat juist wel hebben. Voor die ene euro-nog-wat meer (7,95) krijg je een verzendbewijs en moet de ontvanger tekenen voor ontvangst. Zo kan er minder mis gaan. Voor beide partijen. Je hoort zo vaak dat dat gebeurt of dat het achteraf niet klopte. Dat risico wil ik liever niet lopen. Het blijft toch internet.