Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al, we krijgen van mijn vader een babyfoon incl. cameraatje...alle tips zijn welkom
Wij gaan voor de Luvion Grand nog wat...? Is wel behoorlijk prijzig vind ik, bij babydump 189,- Van vrienden gehoord dat Luvion erg goed bevalt..!
Hoi, Wij hebben er 1 van alecto. Maar die hebben we ongeveer 4 jaar geleden gekocht, toen onze oudste zoon ong een jaar was. We hadden er eerst 1 zonder camera van iemand gekregen, maar hij werkt echt super goed. Die wij toen hebben gekocht is er niet meer, maar nog wel andere van dit merk
Wij hebben 1,5 jaar geleden de Luvion Platinum gekocht. Ik ben er erg tevreden over. Geen storing en superhelder beeld. Zelfs als er geen licht is, krijg je goed beeld.
Wij hadden vorig jaar eentje bij de Aldi vandaan. Een Levita voor 100 euro. We zijn erg tevreden; zowel met de camera als met de (slaap)muziekjes.
Ik zou voor de philips avent gaan.... Heb een Luvion in m'n handen gehad, maar ik vind persoonlijk die van philips beter! En ik ben zooooo blij met m'n video beeld, kan echt niet meer zonder!