Van mijn zus heb ik een badje gekregen, maar de stop ontbreekt. Ik heb al op internet gezocht, maar ik kan nergens een losse stop vinden. Wie heeft er een badstop te koop?
ik heb er ok een nodig en ging dus naar de hema. kon het niet vinden en vroeg het aan een medewerken. nou ik werd me toch afgesnouwt. nee die hebben we niet en komen er ok niet en weg was ze weer. nou bedankt hoor. ik ben nog even aan het rondkijken maar ik hoor van zoveel mensen dat ze die wel verkopen dus ga gewoon een keer terug. klantvriendelijk is anders
Voor de badstoppen en de kruikendoppen met je bij de klantenservice zijn tenminste dat was zo toen ik er nog werkte! Dacht dat de badstop 2,95 koste...
Oh hier heb ik de badstoppen van de week nog zien liggen in het vak. Ik wil er best 1 halen en dan opsturen in een envelop hoor ,maar dan moet je maar een pb sturen als iemand dat wil @ lovewinnie, dat is zeker niet klantvriendelijk!
Ik ben bij de Hema, Prenatal en V&D geweest en geen van drieën hebben ze hier (Leeuwarden) een badstop. Ik zal de maat eens opmeten, mischien dat Mason er dan 1 op kan sturen
Suuz, Ik was net bij onze Hema en ineens lagen die badstoppen niet meer in het vak. Ik heb het gevraagd bij de balie en ze verkopen ze hier vanachter de kassa voor 2 cent per stuk Ik heb er voor de zekerheid maar even 2 gekocht.
Gekkenhuis, waarom leggen ze die dingen dan ook daar neer? Woon je toevallig in de buurt van leeuwarden? Dan kom ik hem ophalen. Zal anders manlief eens even vragen bij de Hema naar binnen te lopen.
Nee woon in Zwolle. Nou wil hem altijd wel voor je opsturen als je hem nou niet kan krijgen daar in Leeuwarden , kan zo in een envelopje