De vraag staat er eigenlijk. Al maar wat kan je in een brood trommel voor groente en fruit doen Klaar gemaakt al wat niet snel bederft? Of bv bruin word
Ik ga er van uit dat je het de avond van te voren wil maken om de volgende dag te eten? Groente: Tomaat, komkommer, radijs, snoepwortels, rauwe bloemkool, paprika Fruit: mandarijn, kiwi, perzik, mango, Meloen, aardbeien
Uhh alles bijna...ik stop er alles in. Banaan, Appel, mandarijntjes, mango, peer, kiwi, tomaat, komkommer, radijs, wortel, paprika, enz enz
Maar wat versta je onder klaargemaakt? Is dat: kan direct opgegeten worden? Of Is dat: kan met minimale handeling opgegeten worden, bijvoorbeeld een ongepelde banaan of mandarijn.
Als ik appel of peer voor onze dochter in haar trommel doe (in stukjes maar met schil) besprenkel ik het altijd met citroensap dan blijft het mooi van kleur.
Beetje citroensap of kokosrasp erover heen en dan niet. Een appel kun je in vieren snijden; elastiekje eromheen - wordt hij ook niet bruin.
de avond van te voren misschien wel, maar s ochtends niet hoor. Dochter neemt het zo al 3 jaar mee naar school...in een goed afsluitbare trammel blijft het prima tot het tienuurtje en de overblijf. Ik doe er niks overheen.