nee ben nog niet begonnen waarschijnlijk ga ik dat dit weekend doen zal fotos erbij zetten als het af is.
vandaag zijn EINDELIJK mijn sjablonen aangekomen en ooooh wat zijn ze mooi, als mannetje thuis is gaan we verf halen en dan kan ik er morgen lekker aan beginnen. was aan het denken of ik de randen van de bladeren aan een kant wat donkerder zou maken en dan wat uitvegen zodat er wat schakering in zit? fototje van de sjablonen
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden bij jou. Heb net namelijk een topic geopend over mijn kale muur hihi.
het zit erop meiden, het is erg mooi geworden maar een gedeelte is nog kaal omdat ik daar grote kaders van de kinderen ga hangenzal straks of morgen fotos plaatsen ga nog even de keukenkastjes pimpen met folie.
hartstikke leuk zeg! leuke kleurencombi ook! ik dacht dat het voor de babykamer was... of heb ik dat er zelf bij bedacht hahaha
had er niet bij gezet voor welke kamer het was. gelukkig is de kinderkamer al af anders had ik waarschijnlijk een inzinking gehad tijdens mijn zwnagerschap had nogal last van nesteldrang en zaten midden een verhuis. nog een paar fototjes ja hoor ben super trots
ja vind het zelf ook zo de sfeer is zoveel beter nu. wilde eerste net interieurstickers werken maar ben nu wel blij dat ik die niet gevonden had in de juiste kleur. nog eentje van de (bijna) hele muur