Twee maanden geleden ben ik bij een tandarts geweest die me onder narcose heeft geholpen. Ik heb besloten om alles onder narcose te verwijderen en te gaan voor een geheel kunstgebit. Nu ging dat op zich allemaal prima en ben ik gewend, maar ben ik twee weken geleden bij hun gestopt en overgestapt naar een andere tandtechnicus. De tandtechnicus bij de tandarts waarbij ik onder narcose werd behandeld zit in in een andere plaats dan ik woon, en ze maakte fouten waardoor ik onnodig iedere keer opnieuw terug moest komen. Vandaar mijn overstap. Maar nu dat ik overgestapt ben, en ik daar `nagekeken´ ben, komen ze tot de conclusie dat ik nog een wortelrest heb zitten! Deze hebben ze dus helemaal niet verwijderd en is `gemist` tijdens de operatie. Ik ben echt heel verdrietig want dit betekend dat ik nóg een keer naar de tandarts mag gaan - en met mijn angst voor de tandarts heb ik niet voor niks gekozen om onder narcose behandeld te worden. Ik heb de factuur bekeken en het element staat op de factuur , en is dus ook betaald. Maar nu ben ik heel erg bang dat ik het niet vergoed ga krijgen, of dat ze me niet onder narcose willen helpen omdat die narcose-kosten duurder zijn dan het trekken van het element. Welke rechten heb ik?