Kan iemand mij even helpen, pleasseeee Ik moet mijn KOT stopzetten, alleen weet ik ff niet hoe ik dat moet doen! Toeslagen.nl is niet echt duidelijk. Moet ik een wijziging doorgeven? Zo ja, wat vul ik dan bij inkomen? Ik weet het ff niet meer ... Thanks!!
Idd inloggen met digid en dan wijzigen vd opvang. Zij hebben je inkomen toch al bepaald voordat je toeslag kreeg? Anders zit er wel een tool bij waarmee je dat kunt berekenen met een vraagteken ofzo achter het vakje waar je het in moet vullen. Ik vind m vrij duidelijk.. laatst nog wat gewijzigd.
Het is echt heel simpel. Er staat letterlijk de keuze kot stopzetten tussen. Als je geschatte inkomen klopt hoef je daar niets aan te veranderen maar ik mag Hopen dat iedereen elk jaar even checkt wat de belastingdienst vastgesteld heeft aangezien dit ook ontzettend kan afwijken van de realiteit.
Ik hoef niets te wijzigen ik moet stopzetten. Als het zo duidelijk was had ik het natuurlijk niet gevraagd. Wijzigen snap ik nog wel, maar omdat ik geen recht meer heb op KOT, moet ik het stopzetten. Dus vandaar mijn vraag.
Wijziging doorgeven - kinderen - mijn kind gaat niet meer naar de opvang. Of had je zelf al gevonden?