Bel, sms, mail jij meteen terug?

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bel, sms, mail jij meteen terug?

1. Nooit

2. Soms

3. Altijd

4. Ligt eraan wie het is en waarom

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Naar aanleiding van een ander topic open ik deze poll.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Bellen en smsen vaak gelijk als ik het zie.
    Mailen kan soms wat langer duren bij mij. Maar soms ook direct. Ligt er een beetje aan waarover het gaat.

3. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Oh dat ligt dr maar net an wie het is, waarom ze bellen/mailen/smsen, waar ik op dat moment ben, of waar ik mee bezig ben.
    Dus nee, ik bel/sms/mail niet altijd direct terug.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat ligt er helemaal aan. Wie het is, waar het om gaat (is het belangrijk, kan het even wachten), of ik zin heb om gelijk te reageren ;)

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ligt er aan wie en wat het is. Vaak vergeet ik terug te mailen, sms'en en krabbelen e.d. ;) maar als het belangerijk is reageer ik wel meteen zodra ik het lees. Ik bel wel vaak meteen terug.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh dat ligt er maar net aan. Een smsje is snel verstuurd, meestal doe ik dat wel gelijk of kort er na. Mailen kan wat langer duren en met bellen ligt het er aan waar het over gaat en wanneer ik eventueel even tijd heb.

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Tis net hoe de bui hangt haha. Smsen doe ik wel meteen terug als ik tenminste de telefoon bij me heb. Mailen doe ik zo snel mogelijk zit niet de hele dag achter de laptop.....en bellen vergeet ik nog wel eens maar ik doe me best haha.....

8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Vaak wel met sms. Mail zie ik niet altijd gelijk en ik bel niet altijd gelijk terug. Soms geen tijd of geen zin. Ligt er ook wel aan wie natuurlijk...

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Smssen wel, bellen en mailen zodra het kan. Maar als ik geen tijd heb maar het wel belangrijk is laat ik kort weten dat ik op een ander tijdstip reageer. Ik zou dat nl zelf ook wel prettig vinden.

10. silvermist

silvermist Niet meer actief

hier sluit ik me bij aan :)

11. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Bellen en smsen wel, maar mailen ben ik minder snel in. Gek he.

Net zo als tweets beantwoorden.. als ik het niet gelijk doe dan doe ik het of niet of pas veel later.

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja, ik reageer altijd, sms en bel meteen terug, mail beantwoord ik zodra ik hem lees (meestal binnen een uur of sneller).
    Heb er zelf een bloedhekel aan als ik iets sms of mail met bv een vraag en iemand reageert dan niet, dus dat doe ik zelf ook niet.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Omdat er geen 'meestal' in het keuzelijstje stond, heb ik maar gekozen voor 'altijd'. Het gebeurt echt bijna nooit dat ik pas de volgende dag of later reageer. Zelfs als ik niet echt tijd heb, dan laat ik wel even weten dat ik er de volgende dag (of wanneer dan ook) op terugkom. Ik vind het zelf ook altijd prettig als mensen even iets terug laten horen. Hoeft niet uitgebreid, maar gewoon dat je iig weet dat je bericht is aangekomen.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn echte hechte clubje mensen om mij hem is beperkt, dus ja. Ik reageer meestal snel. Natuurlijk niet altijd, vandaar mijn stem voor soms.

15. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    nee ik reageer niet altijd meteen. ik ontvang mijn mail op de telefoon, maar als ik wat langs terug moet sturen wacht ik tot ik op de computer zit. sms ligt eraan. soms heb ik mijn handen vol en kan het niet meteen waardoor ik de chaot het vaak vergeet *schaam schaam* om er dan achter te komen dat ik nog moet reageren. Je kan mij beter bellen als je meteen iets wil weten.

Ik heb ook momenten dat ik meteen reageer. maar dat ligt er gewoon aan of ik niet aan het werk ben en mijn handen vrij heb.

16. Quintatje

Quintatje Lid

18 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    noord-brabant
    Terugsmsen doe ik meestal wel meteen.
    Maar mailen zie ik vaak pas later en als ik het dan gelezen heb,stuur ik wel gelijk iets terug.
    Terugbellen doe ik eigenlijk nooi,ik heb zoiets van,als ze me nodig hebben dan bellen ze wel terug!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meestal niet, ik lees mijn sms en dan komt er weer iets tussen en schiet het me later te binnen, soms een dag later sms ik pas terug.

Mailen, soms heel snel soms duurt het langer ligt eraan wat voor mail.

Terugbellen hangt er vanaf wie het is.

Ik heb soms aangeklikt in de poll.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Nee, ik bel/mail/sms wel terug wanneer het mij uitkomt, tenzij het spoed heeft, maar dat is maar zelden. Gelukkig zijn mijn vrienden en familie net zo. Ik lees sms-jes soms ook uren later of een dag later, ik doe niet zoveel met mijn telefoon en dat weten mensen.

19. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan. Zou het zelf ook prettig vinden. Misschien is het voor de beller wel belangrijk en wacht hij/zij op een berichtje en dan zou ik niet reageren omdat ik er even geen zin in heb.. Niet echt netjes

20. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Alleen als het heel belangrijk is. Ik vind dat je tegenwoordig maar altijd en overal bereikbaar moet zijn. Daar doe ik niet aan mee.

Deel Deze Pagina