Onze stofzuiger heeft het begeven Nu ben ik op zoek naar een hele goede nieuwe stofzuiger. We hebben twee katers die haren kweken, deze haren moet ik dus het liefst met gemak van de bank en stoel kunnen zuigen. Mijn man wil het liefst een stofzakloze stofzuiger. Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Wij hebben er heel veel gehad, en nu een Dyson. Je betaald er best wat voor, maar wat een geweldige stofzuiger. Ik zou nooit meer anders willen. (en zakloos)
Hier ook een dyson, heb hem nu ruim 4 jaar en hij doet het nog steeds zoals in het begin. Heb er ook nog nooit wat aan gehad.
Hier een DirtDevil, ook zakloos. Was 89,99 bij de Wehkamp geloof ik en hij doet het perfect! Zuigkracht is echt super!
Hier heeft onze stofzuiger het ook enkele maanden geleden begeven. Heb dan maar een dyson aangeschaft en tot op vandaag zeer tevreden. Enig nadeel, hij kost veel geld. Persoonlijk vind ik het wel waard.
ik zou voor de Cats&Dogs stofzuiger van Miele gaan, ideaal! is helaas niet zakloos maar lijkt me ook irritant met verschonen, volgens mij vliegen de haren je dan weer om je oren en helemaal als je het buiten doet en er staat een windje
Hier een dyson en ik zou nooit meer anders willen! Heerlijk, geen stofzak meer, zuigkracht is echt geweldig. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. De onze hebben we nu zo'n 8-9 jaar en hij doet het nog geweldig en hij wordt (vanwege mijn allergie) echt wel vaak gebruikt!
wij hebben een bosch free'e. Heeft een megalange snoer. Zo handig, aangezien wij 3 verdiepingen hebben. Hij is niet zakloos, maar dat wil ik ook nooit weer. Mocht deze het ooit begeven, dan gaan we voor een stihl stofzuiger.
philips mobilo irritant rotding, zuigt erg zwaar omdat ie zowat vacuum zuigt op de vloerbedeking en laminaat. maar het vuil is wel weg en dat is de hoofdzaak.
Philips - Jewel Stofzuiger met zak ParquetCare - FC9073/01 - Stofzuigers met zak - Stofzuigers - Huishoudelijke artikelen geweldige stofzuiger!!!
Hier ook een dyson, speciaal voor huisdieren en allergie. Was even flink in de buidel tasten, maar nu na 4 jaar nog steeds heel veel plezier van.