Muurdecoratie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Deb26, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik wil graag 1 van de muren in de babykamer beschilderen. Met iets van bloemen in de vorm van een hart ofzo. Mag ook iets anders zijn.
    Ben nu op zoek naar een sjabloon , ben zelf niet zo creatief helaas.

Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

Groetjes Debby

2. maximus

maximus Lid

11 sep 2007
    73
    0
    0
    Hoi Debby,

Ik heb ook heel lang gezocht naar zoiets kon het helaas niet vinden. Wij gaan hier ook niet behangen voor de babykamer. De muren zijn wit en ik wil eigelijk iets van decoratiestickers er tegen aan plakken. Die zijn ook weer makkelijk te verwijderen.

In een zoekmachine moet je vast wel iets tegen komen over decoratiestickers voor een babykamer. Ik heb het immers ook gevonden vie een zoekmachine.

Succes.

Gr. Diana

3. Niet meer actief

ik heb toen een gedichtje besteld via www.cutitout.nl

maar we zijn verhuisd en kon het helaas niet meenemen..

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hey in mijn album staan wel foto's van de babykamer met bloemen. wij hebben hem gewoon op internet gezocht en vergroot op beeldscherm van de pc en daar van overgetrokken en dat als sjabloon gebruikt. Tenminste zo heb ik het gedaan want mijn vriend heeft het wel uit de losse hand gedaan haha

5. maximus

maximus Lid

11 sep 2007
    73
    0
    0
    Daar heb ik inmiddels ook even gekeken en dat ziet er inderdaad hartstikke leuk uit.

Gr. Diana

6. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Vind ik ook erg leuke site. Rafi heeft ook leuke muurstickers.
    Effe zoeken op muurstickers; krijg je veel

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    tipje voor de muursticker, wij hebben de sticker op hard door zichtig plastic geplakt en toen op de muur bevestigd, zo kan jehet altijd bewaren of mee nemen. Zie foto in mn album.

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Je hebt nu trouwens hele leuke muurstickers bij de kruidvat voor 7 of 8 euro. Misschien is dat iets?

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
  10. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    ik wil ook graag een muurschildering hebben op de babykamer, maar nu is die muur gespoten, een wat ruwere sturctuur dus.
    kan ik dan wel een muurschildering maken ?
    of wordt dat dan lelijk omdat de muur bobbelig is ?

11. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan wel, maar met een bobbelige muur heb je meer kans dat de verf gaat doorlopen, dus minder strakke lijnen. Als je rechtere vlakken gaat schilderen kun je wel afplakken, volgens mij is er speciaal afplaktape voor bobbelige muren. Wij hebben bij een vriend vlakken op een structuurmuur geschilderd met gewoon afplaktape en dat is echt niet mooi geworden.

Deel Deze Pagina