Hey hey, Vanmorgen is mijn stijltang gevallen, in stukken van elkaar. Ik ga kijken of ik ze nog terug aan de praat krijg, maar ik mag niet klagen want ze heeft jaren goed dienst bewezen. Ik wil nu dus een nieuwe kopen, weer een professionele (die nu is van het merk gamma piu). Maar ook de steampod interesseert me wel. Alleen weet ik niet of dit zo handig is om snel-snel te gebruiken? Is het niet meer een hele onderneming vraag ik me af ? Ik hoop dat er mensen zijn die er ervaringen mee hebben?
Doen!!beste investering ooit!ben binnen 5min klaar, Mn haar glanst en ziet er gezond uit. 2 vriendinnen hebben hem uiteindelijk ook gekocht en hebben dezelfde ervaring. Die van mij was kapot, heb meteen een nieuwe besteld!zodra ik Mn haar stijl met een andere stijltang, merk ik weer hoe fijn de steampod is.ik heb hem bij kapperskorting besteld. Zelfde avond nog in huis
Absoluut doen. Heb die van mij nu 3 weken. Echt spijt dat ik deze niet eerder heb gekocht. Ik ben ongeveer 15min bezig en het blijft goed stijl.