Aflevering 1: Ik groei Zondag 25 februari 2007 Tineke en Dominiek zijn zwanger. De eerste aflevering van 'Negen maanden geborgen' brengt het begin van een nieuw leven in beeld, op een manier zoals u het nog nooit gezien hebt. Via computeranimaties kan u nu mee zwemmen met spermacellen, een eicel binnendringen en zien hoe DNA splitst. De ouders voelen dat hun leven verandert en maken zich zorgen want er is misschien een probleem met hun baby.
Goed dat je het zegt! Was het al vergeten. In the womb is van 19u tot 20u dus kunnen we fijn beiden zien
Negen maanden geborgen2-delige Reportage over de spannende negen maanden tussen conceptie en geboorte. Via computeranimaties meezwemmen met spermacellen die de eicel binnendringen, waar het DNA gesplitst wordt. Wetenschappers leiden de kijker als ervaren gidsen door het wonder van de natuur. Dit heb ik gevonden. Ik ga toch eens kijken, misschien is het wel heel interessant. In the womb was ook al zo mooi, vandaag echt een Beebsday. Liefs, Duveldraakje
Ik weet niet of ik het volgende week wel wil zien. Zoals ik het begreep groeit het kindje niet helemaal goed. Was wel weer mooi om te zien en errug interessant. Liefs, Duveldraakje