Ben benieuwd naar de foto, mag ik vragen wat jij vraagt voor het maken van een muurschildering. Heb geen idee namelijk.
Hey Bibu, Ik heb ook een super mooie muurschildering (vind ik dan he) op de babykamer. Een mooie boom met daaromheen allemaal dieren (vogels, konijnen, hertje, eekhoorntjes en jawel vlinders! Foto staat in mijn album.
Je kan idd stickers laten maken, maar ook sjablonen. Dan kan je die makkelijk zelf in kleuren. Alleen wel handig als de ondergrond zo egaal mogelijk is anders loopt de verf weg en krijg je geen strakke lijnen. Op deze sites zag ik leuke stickers: http://www.cutitout.nl/index.htm http://www.kleefenco.nl/productenmega.htm De sjablonen kan je misschien ook wel daar bestellen en anders bij een andere stickerleveranciers (even googlen). Succes.
Leuke sites inderdaad en voor die stickers hoef je niet zo heel erg veel creatief talent te hebben, hahaha...
dat is heel moeilijk van te voren te zeggen. dat hangt af van het formaat, het aantal kleuren en de hoeveelheid details. in mijn album staat een ajax logo welke ik in een jongenskamer heb geschilderd. Dit was bij vrienden van ons dus heb aan hun zelf overgelaten wat ze ervoor wilden geven. ik wilde uit de kosten zijn. heb uiteindelijk 100 euro ervoor gekregen het formaat was 1,20 doorsnede, 1 kleur maar onwisj veel kleine details. ben er 4,5 uur mee bezig geweest. met onze eigen muurschildering van nala en simba ben ik denk ik een uurtje bezig geweest terwijl deze net zo groot is.
Wij willen dus een onderwater kamer maken voor onze zoon. Hij is 16 maanden als onze baby word geboren, en hij krijgt dus een nieuwe kamer. Ik heb al een advertentie gezet op marktplaats of er iemand voor ons een mooie muurtekening kan maken. Maar tot nu toe niet veel reacties gehad helaas... Wat kost dat eigenlijk? een mooie muurtekening? Ik wil er gewoon veel visjes op hebben en wat koraal, en een gezonken bootje. We hebben ook al zelf zitten denken om het met een projector te doen, maar hoe kom je aan zo'n ding? alsvat bedankt voor het mee denken!
ik heb zelf inderdaad zo'n projector. die dingen zijn vrij prijzig. je vind e hier en daar op marktplaats voor rond de 100 euro overhead projector heten ze. kosten voor een muurschilderingen zijn van te voren heel lastig aan te geven. zie mijn vorige bercihtje. hangt af van een aantal factoren.
@mouschy: ik heb mijn muurschildering laten doen door iemand op marktplaats. Ze doet het door heel NL door maar omdat ze uit Zuid-Holland komt zal ze wel reiskosten vragen om naar jou te komen. Kijk anders op internet voor muurschildering en misschien doet iemand het wel bij mij jou in de buurt. Als je het wilt, kan ik jou wel haar gegevens pm-en.
Ja email adres mag je altijd wel pm-en, ik kan altijd mailen. Word het te duur, dan houd het gewoon op toch? Alvast bedankt!
Ik zie dat je in Amere woont, zou je ook in Hoorn willen werken als we het over de prijs eens worden? Want wat vraag je er voor? bv voor dat Ajax logo? want ik denk dat het net zoveel werk is als een paar vissen en een bootje...
ja hoor wil wel in Hoorn werken. dat ajax logi is echt een monsterlijk groot werk niet zozeer qua formaat maar qua details. Om een prijs te maken, zal ik eerst een ontwerpje moeten maken en dan kun je daar opmerkingen over geven, dan is het ook nog de vraag of je de muren zelf al blauw hebt of dat ik dat moet doen. ik stuur je wel even een PB.
Wow Natas, die is echt prachtig, heb je die zelf gemaakt? Echt heel mooi. Ik ben er nog niet over uit, maar ik denk dat ik em wel vrij simpel hou, vooral lijnen en een paar ingekleurde vlakken, voornamelijk omdat ik me aan de kleuren van de kamer wil houden.
Hey Raccon, Sorry voor mijn late reactie maar nee die heb ik niet zelf gemaakt, ik wou dat ik het kon! Wel zelf bedacht maar een vriend van mij heeft hem gemaakt!
Ik heb via cutitout een sticker besteld van "Slaap kindje Slaap" Omdat wij geen gladde muur hebben en de sticker daar niet op kon,ben ik zelf aan de slag gegaan met een plank en verf...en daarop dus de sticker met tekst.....misschien ook een tip? (zie album)