Ik pas in geen enkele pump, bij slippers hangt de buitenkant van m'n voeten over de slipper en nu ben ik het zat Wie nog meer brede voeten en waar kan ik leuke schoenen vinden?
pumps geen idee, die draag ik niet.. Slippers heb ik meestal birckenstock of teva, laarzen van Hipp of Nelson eigen merk
Ik heb brede voeten door een vergroeiing bij mijn grote teen (en de 11e teen die er niet meer is, ook een vergroeiing) Ik draag Dr. Martens, die zijn eindelijk breed genoeg. Maarja, daar moet je van houden ^^ Daarnaast is het voor mij vooral veel schoenen proberen.. De een pas ik wel in, de ander niet. Dus echt tips kan ik je niet geven! Pumps, die strijd heb ik opgegeven Heb 2 paar waar ik in pas voor nette gelegenheden and that's it
Bedamt voor het meedenken! Ik loop al 2 zomers op birckenstocks en ben ze nu wel zat, m'n man vind ze ook afschuwelijk Dr. Martens droeg ik vroeger maar is nu niet meer mijn "ding" zeg maar... Heb wel een site gebonden net maar die is duur zeg!!!! Balen hoor
Heb je een normale maat of ook een wat grotere schoenmaat? Anders kan je eens bij wat grote-schoenen winkels kijken. Hier in Hilversum zit er ook 1, daar gaat mijn man altijd heen voor zijn schoenen (maat 50..)
Herkenbaar. Hier nog een voet probleem...ik heb maat 33 en wel 'breedte' maat 36.... Heb altijd erg moeite in reguliere winkels, miss. Bij jullie in de omgeving speciaalzaken ? Hier kan ik soms slagen, zoeken tussen oude dames schoenen dat wel... Webshop is niet veel aan, in de winkel is t beyer vind ik Grote schoenen grote voeten kleine brede smalle maten voor damesschoenen herenschoenen dames heren
Ik heb een brede wreef en koop m'n schoenen meestal bij Clarks, omdat je daar niet alleen schoenmaten hebt, maar ook breedte maten bij sommige modellen. Zitten heerlijk!