Steriele omgeving

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missyb, 7 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

    missyb Niet meer actief

    Hoi even een vraag is jullie huis ook steriel klaar voor de baby?(lees schoon en bacterie vrij)

    of zijn julie net als mij ook niet een kei in huishouden?
     
  2. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    hmm. steriel? nee dat zeker niet.. Heb zonet even weer gedweild... maar daar word het niet steriel van.... maar maak het net zo schoon als anders hoor, vloer dweilen en alles afnemen met een schoonmaakdoekje... schoon is schoon vind ik...
     
  3. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    :oops: oeps steriel, nou ook al moet ik nog even wachten voor dat de kleine komt. ik weet nu al dat het hier in huis zeker niet steriel is.
    we hebben namelijk 5 poezebeesten, huiskatten ze komen dus niet buiten.
    dus steriel zou het hier nooit worden.
    maar die kleine weet straks ook niet beter dus het lijkt ons niet veel kwaad kunnen.

    joyce
     
  4. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Steriel zal het hier ook niet worden, ook wij hebben huisdieren. Maar gewoon goed schoonmaken en ik zorg dat de dieren niet bij de schone was kunnen.

    Racebabe
     
  5. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een bacterievrij huis bestaat niet!
    Mijn huis is opgeruimd en er wordt regelmatig schoongemaakt, dat is echt genoeg hoor, steriel is onmogelijk en wat mij betreft ook onwenselijk, er moet toch ook nog gewoon geleefd worden?
    Groetjes, Anakin.
     
  6. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Je moet het niet te schoon hebben, want dan kan je kind straks nergens tegen. Er moet gewoon geleefd worden in huis.
     
  7. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pcies... het is juist NIET GOED als je huis steriel zou zijn... dan worden ze juist vaker ziek.
    Omdat ze dan niet bloodgesteld zouden worden aan bacterien worden ze eerder ziek als ze ergens komen waar het niet steriel is....

    Wij hebben 2 binnekatten en 1 hond, is wel schoon maar zeker niet gedesinfecteerd!
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben 7 katten en een hond, steriel is er dus niet bij. wil ik ook niet, een afweer systeem opbouwen is erg gezond en je kindje is dan ook minder snel allergisch. schoon is het natuurlijk wel, maar dat is het al voor ons zelf ;)
     
  9. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Klopt helemaal. Baby's en kinderen moeten weerstand opbouwen. Een normaal schoon/vies huis (hoe je het noemen wilt) helpt daarbij.
     
  10. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook hier 4 katten en geen schoonmaakkampioenen. Dus haar kamertje wel schoongemaakt hoor en gestofzuigd, maar voor de rest is het normaal (niet extreem schoon!)
     
  11. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Steriel = niet nodig, schoon = goed genoeg ;)
     

Deel Deze Pagina