Muurschildering

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fibi, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

acrylverf is bij elke hobbywinkel te krijgen. een tube van 120 mililiter kost rond de 4 a 4,5 euro.
    kijk hier maar eens
    http://www.dekwast.nl/shopfrms.php?/zoe ... google%3D1

ik heb trouwens zelf zo'n projector maar ik zie dat je in drenthe woont ;) beetje ver weg. ik heb hem op internet gekocht voor 100 euro. was wat prijzig omdat het een lichte is, en een duur merk. en ik doe het voor mijn hobby.

Je kunt ook gewoon een basisschoool inlopen en vragen of je er een mag lenen. of zet een advertentie op marktplaats Te leen gevraagd.

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

overigens die sheets kun je heel gemakkelijk zelf beprinten. je hebt daar wel die speciale sheets voor nodig met een grove zijde.

3. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé handig, die site, heb je even een beetje een idee van prijzen enzo. Enne, Almere is niet echt naast de deur hè, hahahaah.

Ik zal zelf ook eens op marktplaats kijken, voor hetzelfde geld vind je er wel een goedkope (die nog werkt natuurlijk) en verkoop je hem na die tijd gewoon weer.

Zal eens even rondneuzen (is altijd leuk op Marktplaats).

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Bij de action hadden ze laatst heel goedkoop acrylverf staan. Mss als die in de buurt zit daar ook eens binnenwandelen

5. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Kijk, das ook een handige tip, die hebben we hier wel in de buurt! ;)

Deel Deze Pagina