Vraagje, zijn er ook dames die een houten keukentje hebben die niet bij de Ikea wegkomt? En dan echt een beetje een meisjes keukentje
Wij hebben net deze van kidkraft gekocht! Hij is er ook in het roze! Je moet wel even goed kijken waar je deze besteld want wij hebben hem nu van de wehkamp dat scheelde 50 euro met bol.com!
Kidkraft Vintage Vintage kinderkeuken? Bestel nu bij wehkamp.nl Deze hebben wij. Groot succes hier.
Zelf maken! Ik weet nog zooooo goed dat mooie keukentje dat mijn vader ooit voor mij gemaakt heeft. Wat heb ik daar ontzettend veel plezier van gehad. Toch een vragen waar dat ding nu is, komt straks wel mooi van pas!
Haha ooit een poppenhuisje zelf maken ( mijn vriend dan ) vind ik wel leuk maar een keukentje koop ik liever zo kant en klaar haha
vind dit zelf ook wel een leuk keukentje http://www.persempretoys.nl/index.php/catalog/product/view/id/1309/?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discarded
deze hebben wij. ⥠Houten kinderkeuken rood en groen - Speelgoed | Houten speelgoed - Marktplaats.nl
en vind deze ook super leuk! Welke zouden jullie kiezen? Houten keukentje Mademoiselle inclusief accessoires, Janod | www.3vosjes.nl Houten speelkeukentje Trendt | Per Sempre Toys