Hallo allemaal, Waar kan ik een skipakje kopen? Ik heb H&M geprobeerd daar hadden ze niks, C&A ook niks. Bij de Prental vertelde de verkoopmedewerkster dat ze seizoensgebonden zijn, en dat ze nu niet te koop zijn!? Kan iemand mij vertellen waar ik ze wel kan kopen.
Op Marktplaats worden ze zat aangeboden. Ligt eraan welke maat je zoekt, maar ik heb kleine maatjes ook bij Wibra of Zeeman gezien.
Vreemd, ik ben vandaag bij de Prenatal geweest en zag daar meerdere skipakjes hangen... Was wel in Nijmegen.
Hey meid jij ook al met het zelfde ''probleem'' Ik ben dus ook bij de C&A, H&M, V&D, prenatal geweest daar hadden ze,ze niet daarna nog naar de Wibra hadden ze ook niet diue van de zeeman vond ik niet van echt goed kwaliteit maar toen ik niks kon vinden dacht ik, ik ga toch maar, maar daar zijn ze nu ook op en ow ja de Hema heeft ze ook niet. Heb er uiteindelijk een gekregen van een nicht van mij hij was van haar zoontje. Veel succes meid en anders even in ja fam kennis omgeving navragen?
Ik had vorige week precies hetzelfde probleem. Ben de hele stad door geweest maar echt nergens meer te vinden. Tsja, in de winkels is het alweer lente.. Maar marktplaats was een perfecte oplossing! Ik heb voor 4 euro een prachtig skipak kunnen kopen En als je iets zoekt bij jou in de buurt hoef je ook geen verzendkosten te betalen! Succes!
Zeeman voor Eur 2,50? Is het wel zo'n dikke met muts zeg maar? Is wel heel weinig geld. Kan de zeeman en de wibra nog wel proberen. Wat betreft Marktplaats, ik wil geen tweedehands spullen hebben, en al helemaal geen kleding. Maar raar dat de ene Prental ze wel heeft en de andere niet?
Hallo Beertje, Zie dat je in België woont, bij Prémaman hebben ze die ook, was toen wel in Neerpelt. De premaman heb je toch overal in belgië zitten. Best wel leuk, kwaliteit is ook goed en ook nog in de aanbieding. Aktie duurt tot 31 januari.
Ik heb er nog een leggen. Van de H&M vorig jaar. Tygo heeft m maar een paar keer aangehad tijdens de wintersport vorig jaar. Ik denk maat 62 maar weet t niet zeker.
Ik heb er nog 1 liggen (volgens mij nog meer, maar weet t niet zeker) die wat ik zeker heb is zwart met een klein beetje knalgeel. Als ik die andere nog heb zijn dat van die ski-tuinbroekjes met n los jasje.
Ik ben nogmaals geweest, maar weer hetzelfde verhaal van een andere verkoopster bij de Prenatal. C&A heeft ze hier echt niet helaas.
Ik heb hem toen bij de hanstekiel gekocht maar daar zijn ze uitverkocht. en bij ons veder over al dus denk dat je toch aan mp moet