Hoi allemaal, Via mp een phil & teds sports duowagen gekocht waar ik echt super blij mee ben! Alleen ben ik op zoek naar een stormcover voor alleen de baby inzet / nestje achterin. Google me suf maar kan niks vinden . Er stond er een op mp maar die is al verkocht Wie weet waar ik ze kan vinden? Niet bij phils&teds zelf want ik heb geen creditcard. Wie kan me op weg helpen?
Ik heb toevallig van de week via de site van Phil&Teds een stormcover gekocht, en kon gewoon met iDeal betalen hoor
Had gisteren twee baby zaken gemaild die phil en teds verkopen, zit te wachten met smart op reactie☺
Het stond er hier gewoon in euro's bij hoor! Weet niet op welke site je zat? Ik heb even voor je gekeken (mag volgens mij de link hier niet neerzetten toch?) maar als je gewoon bij .com kijkt dan staat het er gewoon in euro's bij. De Sport hebben ze daar niet apart accessoires voor maar alle Navigator regenkappen passen ook op de Sport. Weet alleen niet of ze precies dat hebben wat jij zoekt, maar de enkele regenkap is daar 35 euro. Komen nog wel 5 euro verzendkosten bij
Ik zoek t flapje wat je los achter bij het babynestje kan bevestigen. Het is niet voor de hele wagen die komt morgen via mp binnen. Ik wil dus m'n dochtertje in het babynestje wind en regenvrij hebben liggen. Met alleen harde wind hoeft peuter niet onder n regenhoes zeg maar. Die stapt op en af namelijk. Maar bedankt voor de uitleg want idd ik wist niet dat van de navigator op de sport past. Ik had de buitenlandse site dan vrees ik haha ga ik daar eens op Google dank je wel!