Ik ben wat aan het afvallen (nu 8 kilo kwijt) en ik wil nog zo'n 5 kilo kwijt. Nu wil ik natuurlijk niet alleen afvallen, maar ook graag wat strakker worden en dan met name mijn benen. Wat zijn nu goede oefeningen die je thuis kunt doen? En gebruik je er dan gewichten bij? Ik zit ook te denken aan stepapparaat oid, maar zou dat helpen? Een sportschool is geen optie helaas. Ik heb het geprobeerd, maar met name door onze jongste die heel vaak ziek is, is dat bijna niet haalbaar qua tijd. Dus daarom zoek ik iets wat ik thuis kan doen. Ik heb helaas geen ruimte voor een heel fitnessapparaat. Hardlopen is ook geen optie ivm slechte knieën.
Ok, ga ik daar eens naar kijken. Ik heb alleen last van mijn kniëen als ik een paar km hardloop, maar ga dus wel proberen of de oefeningen vol te houden zijn.
Je zou ook nog elastiek (band) aan stoelpoten vastmaken, en dan zo legextensions doen. Let wel goed op uitvoering van alle oefeningen
Op you tube staan zat oefeningen deze doe ik vaak Billy Blanks Ab bootcamp part 1 - YouTube Hij heeft erg veel verschillende , ook van een 1 uur of ander half uur . Toets maar eens buikspieroefeningen in genoeg mogelijk heden. Succes ik ga volgende week er weer tegen aan.
De leg magic is wel een handig ding. Zit ook een dvd bij en het is opzich niet zo'n heel lomp groot apparaat . Je traint er je benen en billen mee, maar ook je buikspieren worden meegetraind.
Kan je man niet voor de kinderen zorgen als jij er niet bent? Ik zou namelijk zeggen dat fietsen een goede sport is voor benen en kont maar daar moet je wel voor de deur uit.