Dag ervaren mama's, misschien kunnen jullie mij advies geven? Ik zag zojuist in de krant dat er bij een drogist die in heel Nederland zit er een 'aantrekkelijke aanbieding' is op '3 midpakken Pampers'. Ook geldig voor de 'Pampers New Baby'. Nu ben ik bijna 20 weken zwanger, maar ik heb al van allerlei kanten gehoord dat pampers heel duur zijn en dat je beter een flinke voorraad kan aanleggen als er aanbiedingen zijn. Mijn vraag is: nu al toeslaan of nog even wachten?
meestal kun je van aanbieding naar aanbieding leven. Ik heb bijna altijd de pampers in de aanbieding gekocht en dat ging gewoon goed. Ze zijn meestal wel ergens in de aanbieding. En de eerste tijd verander je vaak van maat omdat ze zo snel groeien. Dus je voorraad moet ook weer niet te groot zijn.
pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Mijn jongste krijgt er onwijs luieruitslag van, dus lekker lidl luiers die altijd goedkoop zijn
Zou niet teveel van maat 1 nemen daar zijn ze zo uit. En je weet natuurlijk ook niet hoe groot de kleine is en ook hoe hard hij/zij groeit. Tip, zou deze topic even laten verplaatsen door een mod
Aanbiedingen zijn er vrijwel continu. Aangezien het heel wisselend is hoe kindjes groeien en hoe groot ze zijn, zou ik het houden bij twee pakken maat 1 en één pak maat 2 New baby. Er bestaat ook nieuwsbrief die je attendeert op aanbiedingen van luiers en luierdoekjes watkostenluiers.nl . Ook op twitter Twitter En dit: luierinfo.nl - Aanbiedingen luiers - Alle reclames op een rij en luierinfo.nl - Nieuwsbrief
Je kan altijd alvast een voorraadje hebben, kan echt geen kwaad! Niet te veel maat 1, en paar pakken maat 2, die ga je toch wel gebruiken Ik vond pampers maat 1 echt drama, daar ging hij vaak doorheen. Gebruikte toen Kruidvat. Daarna weer over op pampers... Nu ligt het er maar net aan welke in aanbieding is! Bij wehkamp hebben ze nu super aanbieding! 6pakken 45 euro, geen verzendkosten!
ik zou dan 1 pak halen. zoals al gezegd is zijn er altijd wel ergens pampers in de aanbieding , als de kleine dan is geboren en het blijkt dat hij/zij tegen pampers kan , dan kun je altijd meer inslaan
Ok, heel duidelijk allemaal, dank jullie wel! Zeker ook Salapio voor de tip over de nieuwsbrieven, heel handig!
Enneuh, het kan ook nog zo zijn dat ondanks de naam die pampers heeft, jou kindje pampers niet goed passen. Dat heb ik nml al bij 2 kinderen gehad. Misschien dat die van mij een appart soort kont hebben dat weet ik verder niet. Maar ik denk ik zeg het er even bij
Ja ik zou ook niet te veel aanschaffen, ik ben vrij snel overgestapt naar kruidvat en die luiers die ze bij de Deka verkopen..hubbies geloof ik, stuk goedkoper, en hier dus ook nog es een stuk beter. Merk is niet altijd het beste.... koop een pak van 2 of 3 verschillende merken, dan kom je er wel achter welke tegen die tijd het beste past Gefeli trouwens
Ik heb een klein ieniemenie smal chineesje als zoontje , past pampers perfect.. Alleen vind ik Pampers te duur...Hij draagt Lidl, of appie of Etos. Voor de baby heb ik nu 2 pakken in huis. Dan ga ik kijken of hij er tegen kan en wanneer k ga kijken of hij ook tegen de lidl luiers ed kan.
Ik denk dat een hoop mensen Pampers kopen omdat dat merk zo goed klinkt en voor je kindje wil je toch alleen maar het beste van het beste? Ik kwam er achter dat Pampers dus niet het beste van het beste is, maar vieze pampers welke na een miniscuul plasje al nattig aanvoelen aan de buitenkant. Ik denk, dat als je kids oud genoeg zijn om met een baggy broek te gaan rondlopen om de bjorn borg label te kunnen laten showen, is het vroeg zat om merk ondergoed te gaan kopen Tot die tijd, zou ik gewoon voor de beste luiers gaan, kruidvat dus Hihi!
Hier wordt met veel succes pampers gebruikt! Tijdens mijn zwangerschap heb ik 2 pakken mt1 en 1 pak mt2 met zo'n 3 voor 30 of 29 euro. Ondanks dat mijn dochtertje nu ruim 6,5 kilo is, gebruik ik nog steeds mt2. Die zitten nog prima en kan je vertellen dat mevrouw ECHT Antilliaanse/Surinaamse billen heeft! Ik heb ook kruidvat gebruikt, die waren minder fijn en waterdicht. En nog een ander merk, heb geen idee welke want kwam van een luiertaart. Denk gewoon goedkopen en die waren helemaal drama!! Bijna elke plasluier(en mijn dochter heeft flinke pasluiers) waren haar kleren nat en bij elke poepluier kon ik haar in bad doen, omdat het bijna in der nek zat. Heb nog proberen te achterhalen welke merk luiers het waren, maar niet kunnen vinden(met de gevers heb ik geen contact meer). Ik zou dus gewoon wat verschillende luiers uitproberen.
Wij zijn pampers-gebruikers.. en ik ga straks bij de boodschappen steeds een pak meenemen. Zo deed ik het bij mijn dochter ook.. en zo bouw je een kleine voorraad op. Maar goed.. ik ben dan ook de-hele-wereld-vergaat-en-ik-heb-dan-geen-luiers-meer-type
Ja gewoon voorraad inslaan hoor doe ik ook altijd, voordat zoontje geboren was lag zolder vol met pampers allemaal gekocht in aanbieding+lilh bon toen kon dat nog dus had je 3 pakken voor 16 euro echt een koopje toen was het feest om pampers te halen en nu zijn er helaas geen goede aanbiedingen meer.maar zoals die van wehkamp is ook goeie aanbieding heb voor 180 euro besteld kunnen we weer even vooruit en mocht ik pakken over hebben , verkoop ik die wel op mp ( heb ik eerder ook gedaan toen ik maat 2 over had)
dat lijkt me niet zo slim eerlijk gezegd , dan ben je veel duurder uit je kunt beter bij aanbiedingen inslaan
Hier een kleintje die enorme luieruitslag kreeg van pampers... Binnen een weel had hij zijn hele billen rood en schraal. Dus op advies van kraamhulp overgestapt op kruidvat en dat gaat super... Nooit meer uitslag gehad.