Heb zelf geen ervaring met eigen kindjes, maar op het kinderdagverblijf waar ik werkte hadden we er 1. Ik vond het echt ideaal, bijna alle baby's werden er rustig van en vonden het heerlijk. Vooral diegene die zelf heen en weer kunnen gaan. Zou er zelf ook wel 1 willen.
Ik heb ook een babyswing gekocht voor ons (aankomend) kleintje. Ik heb zelf dus nog geen ervaring ermee, maar had wel veel goede en positieve ervaringen/reacties gelezen en gehoord! Dus ik was daardoor wel overtuigd
Wij hebben een babyswing met muziek aangeschaft voor ons meisje omdat ze nogal onrustig is. Dacht dat ze het wel lekker zou vinden, maar na 5 minuten is ze aan het krijsen. Hier is het dus niet echt een succes. Op een goede dag kan ze er 10 min in zitten zonder te huilen. Gebruik m ook niet veel. Soms is het wel eventjes handig als wij aan het eten zijn, kunnen we et even snel naar binnen lepelen met onze handen vrij
Wij hebben er een voor ons zoontje. Als wij ontbijten staat hij bij ons op tafel en hij lacht zich rot
Ik wil er ook één hebben voor ons zoontje! Lijkt me ideaal Ik ben ervan overtuigd dat ik als baby het ook heerlijk zou hebben gevonden
Ik heb een swing met muziek gebruikt bij mijn dochter en ik vond het ideaal! je zag haar echt genieten. Straks gaan we de swing zeker weer gebruiken
Wij hebben hem van Fisher Price de Rainbow Forest line. Tja, voor het geld zou ik het niet doen... niet heel veel gebruikt, wel af en toe en dan vond ze het best fijn. Toen ze heel klein was was ze te licht, zelfs op stand 1 dachten we dat de stoel haar zou lanceren, tegen de tijd dat ze het wel leuk begon te vinden was ze al bijna te zwaar, ha ha ha. Zou eerst op MP kijken voor deze stoelen.