Muurstickers kinderkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij de Zeeman, nu voor 1 euro per vel. Wel even goed zoeken want er zitten veel lelijke tussen maar ook echt hele leuke. Voor mijn dochtertje had ik vorig jaar al bloemen en sterren en nu voor de baby sprookjesfiguren allemaal in een soort spiegelend zilver.

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zit er een ouderwetse behangwinkel bij je in de buurt?? vaak kunnen die het speciaal voor je bestellen!! en vele voorbeelden doorbladeren!!

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    jij woont in noord brabant zie ik.. je zou een tripje kunnen doen naar de winkel: Living For All in Uden. zijn heeeeeel veel winkeltjes in een grote hal, heel leuk!!! feit is wel dat je er een ikea-syndroom aan overhoudt; je komt met vanalles thuis wat je eigenlijk niet nodig hebt ;)!!!
    heb er voor mijn zoontje een mooie tekst gekocht voor op zijn muur over kusjes :) was tussen de 10 en 20 euro, goede kwaliteit, makkelijk op te brengen en blijft goed zitten, zelfs op het behang met structuur waar het op zit!!!

4. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    echt een aanrader is muurdeco4kids.nl die hebben thema kamers met veel muurstickers en ook bijpassende decoratie. zo hebben wij voor onze jongste zoon een toystory kamer met leuke muurstickers, lamp, kleed en dekbedovertrek

Deel Deze Pagina